11. aug 2008 Følger: 15 Følgere: 15 Fotoprofiler: 1 Emner: 76 Svar: 746
Hvilken Mac? {{forumTopicSubject}}
Da jeg er skadet og har fået forbud mod at lave noget fysisk (var igang med dyrepasser) Og gymniasie ikke lige er løsningen nu, går jeg og leger med tanken om at starte indenfor noget medie produktion...
Men på nuværende tidspunkt køre jeg på en to årig gammel COMPAQ som lever sit eget liv til tider.
Og jeg kunne forestille mig at ens computer skal kunne trække en del programmer og diverse i sådan en uddannelse, og jeg går derfor rundt og overvejer at købe en Mac.
Men hvilken er bedst til hvad og hvorfor?
Og hvad er forskellen?
Derudover vil jeg også lige høre om i mon ved hvilken server de køre med på uddannelsen? Mac eller windows?
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 58
Jeg er så glad for min Pro, den er total min bedsteven! haha.
Synes Mac er det bedste. Har prøvet så meget andet, men intet slår Mac, og den skulle være god til sådan noget medie tamtam, men jeg bruger altså bare min til skole!
feb 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 86 Svar: 723
men fik af vide at en pro ville være bedst til min uddannelse i økonomi , og den var bedst når den skulle transporteres meget.
men jeg endte med en pro og den er jeg rigtig glad for
mht uddannelserne så tror jeg at det efterhånden er halvdelen der har mac og derfor har skolen taget hensyn til det så deres systemer kan tilkobles både mac og pc'er , som der tidligere har været problemer med. Dog kan der være programmer som ikke kan køre på en mac . Der vil altid være et tilsvarende program til mac, men det kan være svært hvis i bliver undervist i et til pc så det bør du nok undersøge .
Men in the end så er en mac en fantastisk computer jeg skal i hvert fald ikke tilbage til pc
maj 2012
Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
jun 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 706
Hvorfor ikke vente med at købe en maskine til du starter på uddannelsen? Måske har de en aftale som gør, at maskinen bliver billigere. Måske anbefaler de et bestemt produkt.
En dejlig ting er for resten, at alle nye Macintosh computere kan benytte Windows, så man ikke behøves rode rundt i Macintosh OSX. Derfor kan man også benytte alle programmer som man evt. får brug for, uden problemer.
Hvilken Mac?