{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.993 visninger | Oprettet:

Computer register CTRL bliver holdt nede {{forumTopicSubject}}

Hey.

Nu kan jeg godt bruge en super god computer fyr, da jeg har lånt en Lenovo ThinkPad Edge fra min skole som hele tiden registrere at CTRL bliver holdt nede, selvom jeg ikke rører ved den.

Jeg vil gerne vide hvordan man kan deaktivere CTRL inde i systemet, da jeg ikke kan gøre noget som helst på computeren uden det bliver åbnet i et nyt vindue og det betyder desværre at ting som baboom, facebook, netbank, email osv ikke kan bruges da den ikke går ind på siden den skal men istedet bare åbner et nyt vindue..

Dette gælder også for mapperne på computeren.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Computer register CTRL bliver holdt nede
  • #1   20. aug 2012 (") > #

Jeg begynder ikke selv og sidde og skille min skoles computer ad, så er jeg næsten sikret at skulle erstatte en ny til dem, da computeren er helt ny, og havde aldrig været tændt da vi fik dem (udover for at installere OS).

Jeg tror du har fat i noget med at den låser, desværre var genvejen til at låse op ikke (Fn+Ctrl) jeg har sat skærmkeyboarded til for at se hvornår og hvorfor den låser, kan dog ikke helt se hvornår men når den "holder Ctrl nede" så gør den det efter du har brugt Ctrl éen gang, og så er det ikke kun den "Ctrl" du har trykket på som registere at den bliver holdt nede, men begge knapperne.

Mvh Adam

• #2   20. aug 2012 kontrolpanel .-> funktioner for øget tilgængelighed -> find tastastur -> slå alt fra med træge taster, osv.

• #3   20. aug 2012 hvis det er win 7

• #4   21. aug 2012 Det virker desværre ikke den gør det med det samme igen.

Kommentér på:
Computer register CTRL bliver holdt nede

Annonce