{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ipad 2 vs ipad 3
  • Casper S
    Casper S Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 161
    #1   13. sep 2012 Mener skærmopløsningen er bedre på 3ern, men det kan du jo undersøge. Jeg ville bruge det ekstra bare pga. det.

• #2   13. sep 2012 Også selv om jeg ikke skal se film og billeder på den?

• #3   13. sep 2012 Okay (-: så i mener det er pengene værd? Der skal heller ikke så meget overtalelse til, ville helst ha en 3'er, hva med batteri? Har læst det ikke er så godt som 2'eren?

• #4   13. sep 2012 Er der nogen forskel på hvor langt de kan trække wifi?

• #5   13. sep 2012 Altså, min bedste ven har en ipad 2 og min far har en ipad 3. Da vi satte dem mod hinanden, og jeg kunne kun mærke den bedre opløsning, KUN jeg kom HELT tæt på.

Udover det, bruger ipad 3 meget mere strøm end ipad 2, men tilgengæld har ipad 3 næsten dobbelt så stort batteri. Det store minus er at det tager 4 år, for ipad 3 at oplade.. Men til alm. internet brug og lidt video, kommer du aldrig til at tømme den for strøm, så er det bare at sætte den i opladeren når du går i seng smiley
    Her er min kilde til batteri størrelsen: http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=4621&idPhone2=3847

Sidst og ikke mindst, så oplevede jeg lidt lag generelt i spil og lidt startsiden, hvis du går direkte fra et spil til startsiden, på min vens ipad 2. Det er dog noget tid siden jeg sidst har prøvet min vens ipad 2, så skal ikke kunne sige, om der har været update til at løse det "problem"
    Jeg har aldrig rigtig set lag eller nogle problemer med min fars ipad 3, KUN når den er under 10 % strøm, hvilket nok er meget normalt smiley

• #6   13. sep 2012 har 2eren ønsker mig 3eren pga skærmen smiley

• #7   13. sep 2012 Jeg har 3'eren, og er super glad for det! Jeg bruger min 3-4 timer dagligt, og oplader kun hver 3 nat, så batteriet er godt - selv dengang jeg brugte den til studiet kunne den holde batteri i 10-15 timer i streg.

• #8   13. sep 2012 @emma.

Så er du heldig.. min 2 er holder strøm i ca 9 timer og dem jeg kender med en 3er kommer ikke over 7 timer.

Men det er også rigeligt til de fleste smiley

• #9   13. sep 2012 Jeg vil sige, jeg har ikke samme erfaring med min fars iPad 3 smiley det er omkring 2 timers spil og 7 timers brug af internet og youtube smiley

• #10   13. sep 2012 Jeg skal kun bruge den til apple tv? Og kan den sende hd tv? Så jeg glad?

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #11   14. sep 2012 Har også begge og siger hel klart 3'eren. smiley

• #12   16. sep 2012 Har købt en 3'er men sys godtnok den er langsom om at lade (-: har også købt apple tv (-: det spiller satme bare kanon godt sammen (-:

Kommentér på:
Ipad 2 vs ipad 3

Annonce