{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.111 visninger | Oprettet:

hjælp til min pc! {{forumTopicSubject}}

hej jeg har et problem med min gamer pc, vis jeg spiller et spil på den så går skærmen bare i grå, lyserød eller sort så jeg troede at det var rammene men har taget et ram ud, og nu kan den køre hele tiden men stadig ikke spille så jeg prøvede at opdater mit grafikkort og det hjalp heller ikke men kunne spille længer tid en jeg plejer men har stadig kun 3 ramblokke i og prøvede så med 4 og det hjalp slet ikke smiley håber der er en som kan hjælpe og undskyld vis teksten er lidt svær at forstå men ved ikke helt hvordan jeg skulle beskrive det smiley men håber i kan hjælpe og mit grafikkort hedder GeForce 8800GTS 3Dvision 512mb mener jeg smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til min pc!
  • #1   18. sep 2012 Det kan være dit grafikkort er ved at stå af smiley

  • #2   18. sep 2012 lort smiley men der var engang hvor den slet ikke ville starte med alle 4 ram også pillede vi lidt ved den også kunne den godt starter og bare stå og køre indtil man satte et eller andet spil til at køre smiley


  • #3   18. sep 2012 Det kan også være strømforsyningen.
    Et 512mb 8800 GTS er et af de saftigere af de gamle kort, så det hiver en del i strømforsyningen (hvilken jeg også antager er ved at være gammel) når det clocker op i 3D-mode. Hvis det kører fint på skrivebordet, og først går galt når du skal spille, skal du nok regne med det er grafikkortet eller strømforsyningen.

    Som altid, inden vi konkluderer alt muligt:
    Har du den nyeste driver til dit grafikkort?
    www.nvidia.com


  • #4   18. sep 2012 ja opdaterde det i går med den nyeste smiley men den har kunne køre fint før det er sket lige pludsligt smiley


  • #5   18. sep 2012 Er det en mærke-pc eller er det noget hjemmebyg?
    I så fald, hvilken strømforsyning sidder der i?


  • #6   18. sep 2012 det er hjemme-byg, men er det er en på 750watt som sidder i


  • #7   18. sep 2012 Watt er ligemeget; mærke og model?

  • #8   19. sep 2012 hvor står det henne? smiley


  • #9   20. sep 2012 Burde stå på siden af strømforsyningen.

    Hvis du har flere harddiske og store blæsere sat til kan du prøve at pille nogle af dem fra. Blæsere æder 1-3W og harddiske 15-30W (generelle cirkatal) hvilket bliver til en del hvis man har flere sat til. Jeg skal selvølgelig ikke gøre mig klog på dit system, og ved naturligvis ikke hvad der er galt, men strømforsyningen er absolut en mulighed hvis systemet bliver træt når du starter et 3D-tungt program og grafikkortet derfor pumper sig op i 3D-mode.. smiley


  • #10   24. sep 2012 har slet ikke brugt det der 3D fis smiley men fandt problenet og det var min cpu blæser som var gået løs også skulle der kun sidde 2ram blokke i smiley men tak for hjælpen ellers smiley

  • #11   26. sep 2012 ... Jeg snakker om det 3D som det der skal udregnes ved et spil (Håber du er klar over det også er tredimensionelt, selvom det vises på en todimensionel skærm).
    Ikke det at en 120hz skærm kan vise dybde ved hjælp af briller..
    Dit skærmkort bruger flere kræfter ved udregning af grafisk tunge spil, og derfor stiger strømforbruget kraftigt. Derfor min umiddelbare antagelse, at det kunne være strømforsyningen hvis det ikke var grafikkortet.

    Men okay, hvis det ikke er en teknisk fejl så må det jo naturligvis være en fysisk fejl.
    Godt du fandt ud af det. smiley


Kommentér på:
hjælp til min pc!

Annonce