Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ios signal problem.
  • #1   21. sep 2012 Det er du ikke den eneste der har haft - men det er chancen man tager når man henter nyt ios -- prøv at downgrade til 5.1.1 og se om det bliver bedre...

• Hardcore _
    Hardcore _ Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 340
    #2   21. sep 2012 Der skulle have stået ios6, men godt folk selv kan regne det ud.
    Tror også jeg gør hvis der ikke kommer en opdatering i næste uge.
    Tak for det hurtige svar.

• #3   21. sep 2012 Det var så lidt...

• Hardcore _
    Hardcore _ Tilmeldt:
    feb 2011

#4   21. sep 2012 Bruger Oister, som vidst køre på 3´s netværk?.

• #5   21. sep 2012 jeg har 4s og ios 6, og der er slet ikke nogen problemer med noget som helst. Det køre bare.!

• Ham D
    Ham D Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 581
    #6   21. sep 2012 Har selv en 4'er med iOS 6. Ingen problemer her...

• Hardcore _
    Hardcore _ Tilmeldt:
    feb 2011

#7   21. sep 2012 hmm underligt, nok bare min der er helt fucked så?
    Har en god undskyldning for at købe en ny så (home knap er også fucked) smiley

• #8   21. sep 2012 Hverken min mor eller jeg har nogle problemer overhovedet..

Jeg har en 4'er og min mor en 3G'er..

• #9   21. sep 2012 der er flere der har haft problemer - i må forstå at jeres iphones ikke er 100% ens..

der er også nogen der har mistet lyden, ved andre siger den no simcard

• #10   21. sep 2012 hardcore

homeknap er da det mindste

• Hardcore _
    Hardcore _ Tilmeldt:
    feb 2011

#11   22. sep 2012 Den er ved at være 2 år gammel, og når home knappen i meget dum i det, så kan jeg lige så godt købe en ny.
    Har ikke selv åbnet en Iphone før, så vil ikke begynde at rode med det.

• #12   22. sep 2012 Så skal jeg ikke opdatere, kan jeg forstå. Jeg har Oister og har i forvejen dårligt signal i min bunker og skulle ikke miste mere da.

Btw.. Så er Home knappen ikke det sværeste at skifte, men pb mig, hvis den skal sælges billigt (kvittering + kasse er et must) smiley

• Hardcore _
    Hardcore _ Tilmeldt:
    feb 2011

#13   22. sep 2012 Det kan være du ikke får samme problem som mig, som Darkwing Duck . siger, så er der forskel på Iphones.
    Det kommer an på hvad du vil give, for ellers får en fra familien den.

• #14   22. sep 2012 Cantone - du har chancen for at gå tilbage til 5.1.1 - men kun indtil apple lukker for muligheden i itunes

• Hardcore _
    Hardcore _ Tilmeldt:
    feb 2011

#15   22. sep 2012 Det kan som regel fixes ved at ændre i host filen. Kunne det ved nogle af de andre opdateringer.

• #16   22. sep 2012 Hardcore _
    Kan der selvfølgelig være noget om, men har haft 3 forskellige abonnementer og Oisters er det, der går svagest igennem her (Kun hjemme).
    Du har grisen og dermed prisen. Og nu hvor 5'ern er kommet/på vej til DK, så falder den desværre drastisk i pris smiley Men det kan vi tage i PB smiley

DD.
    Plejer Apple ikke lukke ned, når der kommer en ny update? Ellers er der vel et sted, hvor man kan hente en downgrade (kunne jeg da jeg Jailbreakede, men pt er den std.) Og frygter lidt for batteritiden, for jeg kørte længe med 5.0.1(?) og opdaterede fornylig til 5.1.1, hvor jeg, uden at bruge den på jobbet, nemt kan have mistet 15-20% og alt er slået fra.

• Hardcore _
    Hardcore _ Tilmeldt:
    feb 2011

#17   22. sep 2012 Ved Oister plejer jeg at have 3 streger hele tiden, men efter update faldt den til 1, og ryger tit på E netværk, eller mister al forbindelse.
    Ved prisen falder til omkring 2-2.500 ca. og derfor får en fra familien den.

• #18   22. sep 2012 Har fuld signal udenfor, bare ikke indenfor og der kan den også nemt miste signal.

Nok lidt højt sat, da dem med ødelagt skærm går for 1500 ca. Og du skal i princippet samme vej rundt, for at skifte homeknappen, som dog er væsentligt billigere. Men lad nu det ligge.. Prisen ligger for højt til, at jeg er interesseret smiley

• #19   22. sep 2012 de plejer at holde muligheden åben i x antal dage - i tilfælde af at folk ender op med en iphone der er ubrugelig...

5.0.1 er lukket med mindre du har gemt dine ssh blobs

• Hardcore _
    Hardcore _ Tilmeldt:
    feb 2011

#20   22. sep 2012 Tja, du skal jo sikkert tjene penge på videresalg, så selvfølgelig vil du have den billigere ned hvad den går for smiley
    Men den bliver givet væk, og regner med at købe Iphone 5 engang i næste måned, så brude de være på lager igen.

• #21   22. sep 2012 Correctomundo! Ellers er der jo ingen pointe i at købe/lave ødelagte/defekte Iphones smiley

Jeg skal selv have den, men ikke før alle børnesygdommene har lagt sig smiley

• #22   22. sep 2012 DD.. Det har jeg så lige i det her tilfælde glemt, så må leve med seneste update smiley

• Se7en ^
    Se7en ^ Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 40
    #23   22. sep 2012 Jeg kører også på 3´s netværk og havde store problemer i fredags med forbindelsen, men kun i fredags, ellers ikke, tror fejlen skal findes hos 3 og ikke Apple..

Kommentér på:
ios signal problem.

Annonce