{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.114 visninger | Oprettet:

samsung galaxy s2 vs s3 {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har nogle erfaringer med disse modeller?
Både gode og dårlige.

Står og er ved at finde ud af om jeg skal eje en s2 eller en s3. S2eren fik jo sygt gode anmeldelser i sin tid, hvor s3eren ikke har fået de bedste, så nu spørger jeg de egentlige brugere :

Hvad er jeres erfaringer?

Og til dem der råder mig til andre modeller, tak for tanken men det er ikke det jeg søger svar på smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  samsung galaxy s2 vs s3
  • #1   21. sep 2012 Ja det siger de fleste nemlig. Kan du udspecificere?

  • P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #2   21. sep 2012 Hvor har du læst at s3'eren har fået dålige anmeldelser?

    Jeg har S 3'eren som min første Android mobil og jeg må sige jeg er blown away. Super super fed mobil! Har dog rootet den og smidt custom rom på så nu spiller alt flawless uden alt det crap Samsung ligger på telefonen smiley


  • #3   21. sep 2012 på det der so ein ding smiley
    Jaa, jeg havde den samme fede oplevelse med min experia arc, men er også forelsket i s2eren, vil dog godt lægge det ekstra i s3eren hvis det kan betale sig smiley


  • #4   21. sep 2012 Der er ikke meget forskel på en s2 og en s3. har en s3 nu og havde en s2.

    S3 er hurtigere end s3 men bygget op på næsten samme måde i menuerne. dog har s3 en smule bedre skærm og så kan batteriet holde strøm på s3 hvilket s2 ikke er særlig godt til.

    jeg har ikke fortrudt at have skiftet min s2 ud med en s3, men mener at man skal vælge efter hvor mange penge man har lyst til at smide efter en telefon. da forskellene ikke er så store.


  • P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #5   21. sep 2012 Pas på med So ein ding. Sonne er Apple fanboy smiley
    Vil som niclas k siger, også sige at der ingen problemer har været hos mig.


  • #6   21. sep 2012 Jeg er slet ikke til apple, har prøvet og synes hele tiden de er et skridt bagud ift. andre producenter smiley

  • P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #7   21. sep 2012 Tja, hvert system har dets egen force.
    Personligt syntes jeg at samspillet med iOS og OSX enheder spiller perfekt hos Apple - det savner jeg, nu hvor jeg har en Android mobil. Men deres interface er bare for kedeligt på telefonerne og det samme kedelige som det har været siden 2007.
    Dette kan selvfølgelig fixes med jailbreak.


  • Nicklas A
    Nicklas A Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 64 Svar: 247
    #8   21. sep 2012 Jeg har s2 og min svoger har en s3.
    Han havde også en s2´er før. Der er ikke den store forskel. Det jeg synes som gør lidt forskel, er hvordan man holder på den, der synes jeg 3´eren er en smule bedre.

    Men lad pengene bestemme. Det har jeg gjort og beholdt min 2´er smiley


  • #9   21. sep 2012 Jeg er lige gået fra Iphone 3gs til Galaxy S2, og det er noget af forbedring! Synes s2'ern er mega fed. Men jeg har tænkt mig at bytte den ud med Galaxy S4 nå den udkommer. Men jeg ville dog vælge 3'eren hvis jeg var dig. smiley

  • #10   21. sep 2012 Lidt off-topic, men ved i om man kan have flere numre på samme kontakt på S2 ?

  • #11   21. sep 2012 Kan du godt.
    - Gå ind på kontakter
    - Vælg personen
    - Tryk på blyanten i højre hjørne
    - Tryk på det grønne kryds, lige ud fra hvor der står "Telefon".


  • #12   21. sep 2012 Min kæreste har S2'eren, det er en super god telefon, dog er den ikke vildt god til at holde strøm, men hun bruger den også konstant for tiden, da den er helt ny, den kan for et meste godt holde sig til sengetid om aftenen, men så heller ikke meget længere. Vi er begge enige om at s3'eren er ALT for stor til vores smag, men hvis man kan lide det så er der vidst ikke den store forskel.

  • Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 144 Svar: 476
    #13   22. sep 2012 Jeg har ikke prøvet en S2, men har nu en S3. Før havde jeg en HTC Desire HD, der syntes jeg at min HTC var mere stabil. Så må indrømme at jeg har fortrudt mit S3 køb.

  • Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328
    #14   22. sep 2012 jeg har en s2 og haft htc desire før, og har prøvet s3, desire var mere stabil og føles hurtigere, s2 er langsom syntes jeg, s3 er en smule hurtigere og en smule mere stabil, s2 fucker ret tit op med at låse i programmer eller bare være langsom.

    når jeg mener langsom, så er det når man skal ringe sms, eller browse at jeg syntes htc var væsentlig hurtigere


  • #15   22. sep 2012 S3 den kører rigtig godt og holder bedre strøm end s2
    Samtidig er kameraet bedre og synes og skærmen er federe.


    Havde s2 før men solgte den efter den nye opdatering


  • #16   22. sep 2012 Er der nogen der ved om man kan slå smiley'er fra på s2? Synes de er mega irriterende..

Kommentér på:
samsung galaxy s2 vs s3

Annonce