1.062 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Simon .
Simon .
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13

Hjælp til valg af tablet Hjælp til valg af tablet

Hey BB
Jeg skal have en tablet, men er ikke den store ekspert på om rådet. Så ville lige høre her inde.

Jeg har kigget på den her:
http://www.fona.dk/elektronik/elektronik-produkt/tablet?navn=asus-10%2c1%22-tablet&id=0-3904230040

Nogen kommentar på om den er god/dårlig eller om de kan finde noget bedre til ca samme pris smiley

Og jeg er ikke Apple fan, så Ipad forslag frabedes smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til valg af tablet
  • #1   23. sep 2012 Det handler ikke om at være fan men om hvem der laver den bedste tablet på markedet, men det jo op til dig:)

• #2   23. sep 2012 Hvad der er bedst, kommer jo meget an på hvad den skal bruges til.

Men den Tegra 3 CPU der er i den du linker til river i hvert fald en iPad rundt på alle områder.

• #5   23. sep 2012 Nu skriver du ikke, hvad du skal bruge den til, men er det bare Facebook, mails, små spil og hygge surfe, så er 5000,- alt for meget til sådan noget.

Jeg har en Samsung 10.1 GT-P7500 med 3G og WIFI og den gav jeg 4000,- da den udkom og det kan jeg godt fortryde, for jeg bruger den kun til ovenstående og det er dyrt legetøj, når jeg har en Smartphone og bærbar, som dækker samme behov. Jeg er glad for den og de kan fås brugt for +/- 2000,- (har ikke tjekket priserne længe), men personligt er det sidste gang jeg bruger så meget på en tablet igen.

• #6   23. sep 2012 Igen kommer det an på hvad du bruger den til.

Hvis den er til at spille på så er der kun et rigtigt valg.

Der er også noget solen Nexus 7.

• #8   23. sep 2012 Ville det ikke være en ide købe en med windows 8? Tænker at der er langt langt mere software og muligheder med den.

• #9   23. sep 2012 Martin B >>

Du har nemlig prøvet alt på markedet ikke? Haha

Forklar mig lige hvad det er der gør oplevelsen på en iPad bedre end på en TF700T?

• #11   23. sep 2012 Nu har jeg så både en iPad 3 og en TF700T her i huset og Android hverken hakker, er langsommere eller har mere behov for en app-killer end iPad'en.

Med hensyn til Apps er det jo en smagssag.

• #12   23. sep 2012 Min mor købte den nyeste ipad. Jeg er virkelig ikke imponeret, slet slet ikke til den pris. Den kører ikke flydende hvis jeg eks bruger den til facebook, hakker når man scroller, kan ikke køre flash osv. Ville ikke anbefale den til nogen.

• #13   23. sep 2012 Steve >>

Ja lige netop Facebook er ipad3 ufattelig dårlig til at håndtere i forhold til f.eks. TF700T.

• #15   23. sep 2012 Det tror jeg gerne, men jeg troede det var hele ideen med deres interne marked, at alle apps skulle være designet specielt til iOS og at de derfor skulle køre flydende. Hvorfor så ikke bare åbne markedet hvis der alligevel er lorte apps?

Jeg har ikke brugt den så meget, min mor snakkede bare om det var træls at hun ikke kunne bruge mange hjemmesider og nogle nyhedsmedier, hvilke ved jeg ikke.

• #16   23. sep 2012 jeg har en samsung galaxy tab 8.9 og den ville jeg personligt råde at holde sig væk fra den kører af lort, den lager bare man skal bladre i hovedskærmen, og det er selv om den har en dual core cpu på 1.5ghz eller hvad den kører med

• #17   23. sep 2012 Hvad med microsoft surface smiley Nu er der jo ikke såå lang tid til at den kommer smiley

• Danni
    Danni Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 416
    #18   23. sep 2012 (Havde selv Android tablet før).

Har "new" iPad nu, og apps mæssigt der er iOS bare bedere (for mig ihvertfald).
    Der skal Android nok komme på et tidspunkt, men lige nu - nej.

• Simon .
    Simon . Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
    #19   23. sep 2012 Jeg er personligt selv til Android, derfor ikke Ipad.
    Jeg har overvejet at vente til den microsoft kommer, problemet er bare, jeg synes jeg har brug for den nu smiley
    Og jeg kunne også godt finde på lidt gaming på den, så derfor smiley

• #20   23. sep 2012 Simon >>

Synes du skal prøve dig en Asus TF700T, hvis du er til Android så vil du ikke fortryde.

Kommentér på:
Hjælp til valg af tablet

Annonce