963 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Problem med hastighed på PC Problem med hastighed på PC

Hejsa BB'er

jeg har en Dell Inspiron 1720 som køre lidt mærkeligt

Specs:
core2duo t7300 2ghz
4gb ddr2 ram
250gb HDD
Geforce 8600m gt

og den kører meget langsomt selv efter en frisk install af win7, 32bit.
og den er ret sløv til alt kan slet ikke klare source engine spil så som team fortress 2 eller l4d2. har haft kigget i biosen og sat intel speed step fra, det hjalp lidt men ikke meget ved ikke helt hvad der påvirker den så meget at den kører så sløvt. har kigget job listen igennem for at se hvilke processor der kører og tager cpu kræften. har lidt givet op men prøvet snarrest at installere win XP for at se om det hjælper. er der nogen der har et bud på hvad der er galt ? nej den overopheder ikke og jeg kender en del til hardware/computer er ikke en grønskolding på området men er på bar bund pt. nogen hjælp vil glædeligt modtages smiley
Mvh
Sasan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problem med hastighed på PC
  • #1   23. sep 2012 læste du ikke efter ? det er efter en frisk installation. rammene er nye, og det har sku intet at gøre om den har en ssd eller ej, samt har den kun en sata 2 controller så der er INGEN ide i at købe en ssd

• #3   23. sep 2012 enig med krogh, ang med du har leget i din bios så håber jeg du har forstand,
    har du prøvet at opdatere ( bios ?

nu kan jeg jo ikke lige fortelle om den er så hurtig som den skulle være ud fra dine spec, sååe smiley

• #4   24. sep 2012 ja den skulle være meget hurtigere end den er nu smiley uh good call havde ikke overvejet at se om biosen var up to date, det tjekker jeg lige ! smiley
    takker folks, tjekker også disken for fejl. fortsat god aften smiley

• #5   24. sep 2012 held og lykke med det smiley og i ligemåde

• #6   24. sep 2012 fandt en bios opdatering fra a8 -> a9 , og fandme om det ikke virkede ! mange tak, men kæft en pain in the butt at opdate den når batteriet er defekt. ms dos boot usb, og omskrive en del kode i filen for at gøre det men det VIRKEDE smiley

• #7   24. sep 2012 og så stoppede det med at virke og blive langsomt igen >_<

• Emil1502
    Emil1502 Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 2 Emner: 11 Svar: 19
    #8   24. sep 2012 prøv at højreklikke på computer og vælg egenskaber, derefter "avancerede systemindstillinger" og vælg "avanceret". Til sidst skal du vælge instillinger under ydeevne, og tag den der hedder "juster efter bedste ydeevne". Det burde hjælpe på computerens hastighed smiley

Kommentér på:
Problem med hastighed på PC

Annonce