{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

skinke lynet .
skinke lynet .
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 569

UPS parcel nummer ikke til at finde. {{forumTopicSubject}}

Hey folkens.

Jeg har bestilt noget fra England i sidste uge og har fået en en Mail fra fragt firmaet UPS i dag.

Den skriver følgende:

Status: Wrong postal code.
LOCATION OF YOUR PARCEL:Stockton
STATUS OF YOUR PARCEL: not delivered
SERVICE: Expedited Shipping

Jeg kan se at den ikke kan blive afleveret hos mig, men når jeg så kommer ind på UPS hjemme side og trykker mit pakke nummer ind, så kan den ikke finde min pakke.

Har prøvet at ringe til deres "hovedkvater" i danmark flere gange men får fat i en Svensker, Og har ikke det vilde sprog øre så får nada ud af hende.

Hvad skal jeg gøre??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  UPS parcel nummer ikke til at finde.
  • #1   25. sep 2012 Send mig dit T&T nummer i en pb, så finder jeg ud af det for dig smiley

• #2   25. sep 2012 Sådan et har jeg aldrig fået.

Har et " parcel number " Men hverken reference nummer eller bare almindelig nummer kan jeg finde det.

• #3   25. sep 2012 Man kunne jo ringe til ups..

• #4   25. sep 2012 Det parcel nummer starter vel med 1Z osv ikke? For så er det dit T&T nummer, men ellers giv mig det nummer. Jeg arbejder der, men tvivler lidt på at jeg kan nå at komme i kontakt med nogen, da de lukker i min afdeling om 8 min.

Men det der er sket kan jeg se, er at dit postnummer åbenbart er forkert og derfor kan de ikke sende det videre.

• #5   25. sep 2012 Nej, det starter med U7.

Rasmus. læs hele topic inden at du begynder at bræge

• #6   25. sep 2012 Så må jeg sgu melde pas, for normalt er det 1z de starter med (Jylland/fyn) og tvivler på at det er anderledes for Sjælland. Så skal det lige være fordi, det er manuelt fragtbrev, men dem laver jeg så sjældent, at jeg ikke kan huske om de starter med det.

Men det der sker, hvis du ikke får fat på dem er at pakken bliver sendt retur pga forkert postnummer. Træls, men det sker desværre ret ofte fra afsenders side. Tror jeg har fat i 10-15 forsendelser dagligt i mit område, hvor oplysningerne er forkerte.

• #7   25. sep 2012 Det er ellers fantastisk service du tilbyder i din fritid Cantona;)

• #8   25. sep 2012 Genialt...

Men siden at du nu arbejder der, hvad vil du så anbefale at jeg gør??

For på hjemmesiden kan jeg ikke finde ud af noget som helst.

• #9   25. sep 2012 ONSLOW .

Tjae... Man hjælper vel, hvor man kan, når det drejer sig om sin egen arbejdsplads - Kald det interessetimer og forhåbentligt god omtale smiley

Jamen forsøg at ringe i morgen efter kl 09 og hav de oplysninger klar, så må kundeservicen hjælpe dig igennem. Er dog bare bange for at den allerede er røget retur eftersom du har fået den mail. Så kan man undre sig over, at de ikke har spurgt efter dit postnummer, men med 15 millioner forsendelser pr dag, så tror jeg den er "autogenereret", så kunden får besked herom, at pakken ikke vil blive leveret, men stadig giver mulighed, for at stoppe pakken og få den sendt det rigtige sted hen.

• #10   25. sep 2012 Okay, men er der noget at jeg kan gøre for ikke at ende i kløerene på endnu en svensker??

Må give onslow ret, Thumbs up for dig smiley

• #11   25. sep 2012 Hehe.. Jeg kan ikke garantere noget, men det er som regel Svenskere der sidder der om eftermiddagen (siger mine kunder ofte). Men smider lige 2 numre i din indbakke, så kan du prøve dem smiley

• #12   25. sep 2012 Jeg bukker og skraber.

Tusind tak smiley

• #13   25. sep 2012 Det var så lidt smiley

Ps. Tjek indbakken smiley

• #14   24. okt 2012 Hvad fandt du ud af med din pakke?

• #15   24. okt 2012 Dagen efter dette topic, ringede jeg til UPS og fik det klart gjort

2 dage efter igen, blev jeg ringet op af en fragt mand, som havde røv travlt og spurgte om jeg var hjemme, da jeg så kunne få min pakke.

Alt endte godt.

• #16   24. okt 2012 Det lyder godt smiley

• #17   24. okt 2012 Yep.

Tror at jeg skal dobbelt tjekke min næste forsendelse

• #18   24. okt 2012 Det vil gøre det en del nemmere, at finde frem til dig så smiley

• #19   24. okt 2012 Præcis. Men det mærkeligste var, at jeg kiggede på adresse og navn og det stemte sgu.

Så ved ikke, hvad der lige gik galt, men det endte helt fint. smiley

Kommentér på:
UPS parcel nummer ikke til at finde.

Annonce