{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.850 visninger | Oprettet:

Samsung galaxy s2 problem :s {{forumTopicSubject}}

Hej bb

de sidste par dage har min galaxy s2 opført sig underligt, den slukker tit efterhånden af sig selv, feks, her for en time siden hvor den har været fuldt opladt, jeg har taget den ud af opladeren, og sat mig til at spille på den, så gik der ca 5 min, også slukkede den selv, uden at vise luknings skærm eller signaler at batteriet er ved at være tomt på noget tidspunkt.
da jeg så tænder den igen, hvilket jeg kan næsten med det samme, sige den att batteri niveau er kritisk, altså omkring 5-6%. det kan jo ik passe da jeg stort set ik har spillet på den, selvom jeg både spiller og har wifi tændt, burde den jo ik kunne dræne batteriet SÅ hurtigt :s

jeg har også prøvet at hvis min mobil har massere af strøm, og her snakker vi på den gode side af 50%, og jeg har lavet noget, og den så har frøset i skærmbilledet, så har jeg taget batteriet ud for at få den genstartet, sætter det i igen, og tænder så mobilen igen, så får jeg den samme melding, at nu er der stort set intet strøm på mobilen mere, altså under 20%, bare fordi jeg lige fjernede batteriet og satte det i igen :s
dette sker også hvis jeg bare slukker mobilen for at spare strøm også vil tænde den igen :s

Håber i kan hjælpe mig, fordi jeg forstår virkelig ik hvad der sker :s

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Samsung galaxy s2 problem :s
Kommentér på:
Samsung galaxy s2 problem :s

Annonce