1.605 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Ny bærbar - ikke det vilde krav. Hvilken er bedst? Ny bærbar - ikke det vilde krav. Hvilken er bedst?

jeg er kommet frem til at jeg skal ha en ny bærbar. Og har fundet frem til disse kandidator. Men nu er jeg ikke det store geni indenfor IT, så vil høre herinde, om der er en venlig sjæl, der vil hjælpe mig med at vælge den bedste bærbar af disse.

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/633828/HP-Pavilion-G71334SO.html

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/670433/Asus-F501AXX083V-Hvid.html

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/976234/HP-Pavilion-g62010eo.html

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/633824/HP-Pavilion-G61342SO.html

Umiddelbart er jeg mest hooked på nummer 1 eller 2, men har taget to billigere alternativer med, hvis ikke der er så stor forskel, kan jeg jo ligeså godt tage en billigere.

Mit største problem, er nok jeg ikke helt kan finde ud af hvilken af disse computere, der har det bedste "grafikkort" så jeg kan trække nogle enkelte spil, såsom Football Manager. Men selvfølgelig også gerne andre spil, dog forventer jeg ikke at den vil kunne køre spillende i fuld opløsning, i know.

Men hvad ville i anbefale til mit lille forbrug?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny bærbar - ikke det vilde krav. Hvilken er bedst?
  • #1   28. sep 2012 Jeg havde personligt valgt asus vis det var mig......og den kan godt trække fodbold manager .....spiller selv manager på en langt dårligere bærbar smiley

• #2   28. sep 2012 Den asus, er jeg helt pjattet med designet, den er sgu fed smiley men kan se at den ingen dvd drev har. Tror du/i at man bliver træt af det? Så skal man jo ha sådan et eksternt, når man køber spil

• #3   28. sep 2012 arhh det fik jeg ik lige læst hehe .... men tror jeg vil være ligeglad med at have et optisk drev jeg kunne tage med mig ... vis drevet skulle gå i stykker når den er monteret i bærbar så mister du jo hele bærbaren vis den skal til rep... og på den anden side vis det er et drev ved siden af så har du jo stadig bærbar vis drevet skulle smutte i svinget :d

• #4   28. sep 2012 Jeg har lige erhvervet mig denne igår: http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbar-computer/LEG5802189F5G/lenovo-ideapad-g580-15-6-barbar-computer

Dels pågrund af prisen, og så er den fint hurtig og kan sagtens trække counter strike når det er smiley

• MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 74 Svar: 546
    #5   28. sep 2012 Min søster har i hvertfald den hp e og magen til lort har jeg ikke haft mellem hænderne!

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #6   28. sep 2012 Jeg købte i forgårs en HP til min lillebror, den er rimelig vild. Lys i tastaturet. Vild nok grafik når han spiller spil, sådan noget fingeraftryklæser, så når han f.eks. bruger pegefingeren åbner facebook og logget ind osv. Kostede vidst 6.500, men på tilbud til 6.000 og fik dem ned på 5.500 i Fona og fik også noget taske/sleeve med. Har ikke rigtig forstand på det. Men den er hvert fald hurtig, og vild. Kan godt skaffe noget modelnummer

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#7   28. sep 2012 Og så er den pæn, det er lige før at den slår MacBook! smiley

• #8   28. sep 2012 alt slår macbook smiley

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#9   28. sep 2012 Ricki. Det kan du ikke bare sige? Da flere ting er en smagssag eller brugeroplevelse.
    Jeg synes personligt at min Macbook Air har et rigtig fedt design, lang batteritid og 100% stabil og så snakker den perfekt sammen med alle mine andre apple-enheder uden at jeg skal gøre noget og så er de ajour.

Men for lige at vende tilbage, så har den bærbar jeg købte til ham også Beats by Dr Dre i selve computeren. smiley Han sidder og spiller på den lige nu og der er vild grafik og lyd. smiley Så kan godt anbefale den.

• #10   28. sep 2012 babooms troll... var bare gas hehe derfor en smiley mac har et fedt nok design gider bare ik smide over 10000 kr for at får en nogenlunde bærbar derfra så har valgt at bruge iphone og almendelige bærbar hehe smiley

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#11   28. sep 2012 Ja, hvis man udelukkende går efter, hvad en computer kan. Så er det dumt at betale mere for mindre. Der giver jeg dig 100% ret. smiley Men jeg har da selv haft flere alm. pc'er og de mister batteri, bliver langsomme osv. osv. internettet lukker ned, programmer svarer ikke osv. Det har jeg endnu ikke oplevet på en eneste af de macbooks/iMacs jeg har haft.

Men igen, man skal jo vælge, hvad der dækker ens behov. smiley

• #12   28. sep 2012 Jeg har lige fået den HP Pavilion g6-2010eo ind af døren i morges, den kører bare der ud af. smiley for de 3000,- er jeg ganske tilfreds.

• #13   28. sep 2012 The hunter.

Jeg tror faktisk også at det bliver sådan en smiley nu har min gamle zepto til 3000kr holdt i snart 5 år, mon ikke den HP kan klare det samme smiley

• #14   28. sep 2012 Whazz

Hvorfor er det noget lort?

• MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

#15   28. sep 2012 Den bliver varm, har haft blue screen of dead

• #16   28. sep 2012 Whazz

Ja okay, det er selvfølgelig ikke specielt fedt. Men hvis den er under 2 år gammel, bliver den vel lavet på reklamationsretten?

• MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

#17   28. sep 2012 Jo men så har du ikke computeren en halv måneder til en måned

Kommentér på:
Ny bærbar - ikke det vilde krav. Hvilken er bedst?

Annonce