{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.464 visninger | Oprettet:

Lica - <3
Lica - <3
Tilmeldt:
2. mar 2012
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 61

Hjælp til HP printer. ? {{forumTopicSubject}}

Har haft købt en HP printer, og dertil foto papir.
De første sidder jeg printede ud var billederne lige præcis som de skulle være. Ingen fejl der.
Men pludselig bliver billederne, røde, gule/grønlige og blålige. ?
Jeg kan ikke selv finde ud af at pille de der patroner ud og heller ikke rense dem ?
- Så har jeg gået ind på HP værktøjskasse hvor der står lidt forskelligt hvad det kan være.
Men får at printeren SELV kan rense maskinen eller de der, så skal der indstalleres en printer software ??

Nogle der evt. kan hjælpe lidt, for jeg er helt lost ?
På forhånd tak ! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til HP printer. ?
  • #1   3. okt 2012 Kør rense program på printeren 1-3 gange, kan være det hjælper. Kunne tyde på nogle af din patroner er tørret ud

  • Casper S
    Casper S Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Svar: 161
    #2   3. okt 2012 Det kan også være du har ødelagt printeren hvis det er forkert papir du har brugt.

  • #3   3. okt 2012 Skrønen siger at når du køber en printer, er patronerne kun fyldt så man lige kan få en smag for hvad den kan præstere.

    Hvis du har valgt super duper bedste kvalitet, og printet A4 størrelse kan det have tørlagt patronerne til en sådan grad, at det begynder at kunne ses.


  • Lica - <3
    Lica - <3 Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 61
    #4   3. okt 2012 Lars F- men hvordan får jeg sådan et rense program ? smiley
    For at printeren selv skal kunne rense dem, så siger den at jeg skal int. et printer software program ?


  • Lica - <3
    Lica - <3 Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 61
    #5   3. okt 2012 Casper S - jeg har brugt sådan noget foto papir, da jeg netop skulle printe billeder ud ?

  • Lica - <3
    Lica - <3 Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 61
    #6   3. okt 2012 lolwut: det kunne de da godt skrive, hvis dette er tilfældet smiley

    det er A4 foto papir jeg har brugt, da jeg som sagt skulle printe billeder ud, og heller ikke havde andet papir liggende.
    De var helt nye og fuldte med printeren da jeg købte den.
    Skal jeg virkelig ud og købe nogle nye ?
    det lader til at der er farve tilbage, men at den bare kommer med de der mærkelige farver på billedet lige pludselig ?
    ( man kan vist godt hører at det er min første printer ) smiley


Kommentér på:
Hjælp til HP printer. ?

Annonce