{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

2 Iphone spørgsmål (Lås iphone op) {{forumTopicSubject}}

godaften drenge og piger smiley

er det muligt at få låst en Simlåst iphone 4s op gratis.. ved ikke hvilket selvskab den er låst til..

og hvis man har fundet en iphone tilsalg som ikke har nogen kvittering kan man så tjekke om den er stjålet nogen steder? kan politiet svare på det hvis man ringer der ind med imei nummeret eller lign?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 Iphone spørgsmål (Lås iphone op)
  • #1   3. okt 2012 Du kan prøve at taste IMEI koden ind på 3's hjemmeside og se om det virker. Men der er ingen måde at gøre det på selv, hvis den har for ny baseband.

Og ja.

• #2   3. okt 2012 okay så alt det unlock fis der er på youtube er bare pis og papir?

politiet kan altså se om telefonen er meldt stjålet ved at opgive imei nummeret over telefon ?

• #3   3. okt 2012 Nej det er det bestemt ikke, men du skal jailbreake den. Men hvis iOS på den er forholdvis ny, er det ikke muligt at låse den op.

Og ja.

• #4   3. okt 2012 okay hvordan finder jeg så ud af om det kan lade sig gøre?

• Søren J
    Søren J Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 104
    #5   3. okt 2012 Jeppe, hvor gammel er din iPhone 4s?

Hvis den er over 6 måneder gammel så koster det ikke noget at få den låst op. Du ringer bare ind til din nuværende teleudbyder, så kan de som regel oplyse dig om hvilket selskab den er låst til. Hvis de ikke kan de kan du evt. ringe ind til TDC, mener de kan fortælle dig hvem den er låst til.

• Søren J
    Søren J Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 104
    #6   3. okt 2012 Jeg tvivler stærkt på at du kan låse den på selv. Det kommer an på hvor lang tid siden det er den er blevet opdateret.
    Når man opdaterer telefonen opdaterer man også det såkaldte "baseband" og er den bare nogenlunde ny kan det ikke lade sig gøre, da de mere eller mindre er stoppet med at lave unlocks..

• #7   4. okt 2012 okay tak for svarene.. ved ikke hvilket selvskab den er låst til og tror ikke den er 6måneder gammel.. det er nemlig en jeg har kigget på om jeg skal købe men lyder list bøvlet..

• #8   4. okt 2012 iPhne kan unlocks selvom det ikke er gået 6 mdr

• #9   5. okt 2012 the king. hvordan? og gratis?

• #10   5. okt 2012 Du ringer til det teleskab og siger at det skal låses op, selvom der ikke er gået 6 mdr skal det LÅSE den op, købt 3-4 iphone løbende af det år, alle blev unlocket 5 minutter efter jeg har fået den fra TELIA smiley

• #11   8. okt 2012 den er låst til telenor har jeg fujndet ud af.. og der står på deres hjemmeside at skal den låses op inden for 6måneder så koster det 500kr.

Kommentér på:
2 Iphone spørgsmål (Lås iphone op)

Annonce