{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.080 visninger | Oprettet:

Shuttle XPC grafik er nu valgt, tak for hjælpen {{forumTopicSubject}}

.. Skrev for et par dage siden om hjælp til valg af et grafik kort til min shuttle SH67h7 XPC

der kom et par gode råd, og der blev nævnt et 7850 og et større et hvis jeg skiftede strømforsyning,

jeg bestilte et 7850 radeon Som kan køle sig selv i et lille kabinet, og som ser ud til at være et ok kraftig kvalitet

http://www.proshop.dk/Grafikkort/XFX-Radeon-HD7850-(2GB)-2327718.html

det blev dette, ... det bruger 40 watt mindre end geforce gtx 560, Skal hente det imorgen, jeg må indrømme det var et godt bud, har læst diverse reviews og tests på kortet, det ser ud til at pris og ydelse følges ad,

Skal i ha hjælp til PC fremover, spørg endelig herinde, nogen ved sku alligevel hvad de snakker om,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shuttle XPC grafik er nu valgt, tak for hjælpen
  • #1   4. okt 2012 Yes det er en rigtig fint grafikkort du har købt dig der. Har det selv og til den pris er det rigtig godt smiley

  • #2   5. okt 2012 Vær forberedt på at du kommer til at låget af den shuttle hele tiden hvis du gamer. Den lamer helt sindsygt når man spiller. Jeg har en PC kun til at game på, og det er en Shuttle XPC. Låget SKAL af når man gamer, men det finder du hurtigt ud af smiley

  • #3   5. okt 2012 der står det er et Low power kort, men nu ser vi, Har haft mange shuttle computere gennem tiden, og har bygget mange af dem da jeg arbejdede inden for området, der er jo fin ventilation i den SH67H7 kabinet, Men skulle den larme kender jeg en plade smed der kan et flot stykke arbejde på kabinettet

  • #4   6. okt 2012 hej, Peter,

    Nu er den installeret, .. jeg spillede Dirt3 med alt på det højeste i 1920x1080.. ingen larm,

    temperatur, på omkring 68 grader under Load, ca 33 grader idle, Cpuen blir 65 under load, og 45 idle,

    Så jeg vil da mene det er ok,


Kommentér på:
Shuttle XPC grafik er nu valgt, tak for hjælpen

Annonce