11.008 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

Iphone 5 strøm Iphone 5 strøm

Okay, kort fortalt. Er det bare mig eller bruger Iphone 5 RIGTIG hurtig strøm (havde en Iphone 4 før i tiden), men synes godt nok det er sindssygt så hurtigt det går. Havde den i opladeren i morges (den havde ligget hele natten) tog den så ud efter den var på de 100% og ligeså snart jeg hev opladerstikket ud, stod der 98%???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iphone 5 strøm
  • #1   7. okt 2012 Først og fremmest, så overlader du din telefon smiley
    Det ødelægger batteriet i længden.
    Udover det så har iPhone 5, 75 timer mindre strøm end 4 ifølge Apples hjemmeside.
    Men det kommer jo an på hvor mange apps, lokalitetstjenester osv du har kørende smiley

• #2   7. okt 2012 Retina display = med større strømforbrug. Men bare fordi den falder til 98% lige efter du tager den ud af stikket, betyder dog ikke den bruger vildt meget strøm.

Se det over en hel dag, og så drag en konklusion efterfølgende.

• #3   7. okt 2012 Jamen har skam også set det over en hel dag, synes stadig den bruger meget? smiley
    Mads 2: Den med overladning har jeg godt nok aldrig hørt før .. Og det har da heller aldrig taget skade på mine 2 andre Iphones? smiley

• #4   7. okt 2012 Du kan ikke overlade en telefon, det er det elektronikken er der for...

• #5   7. okt 2012 overlade en telefon var nok man varslede med, dengang Nokia introducerede banke tjenesten, og SE lavede T610 med VGA kamera! smiley

Li-On batterier kan ikke overlades. Laderen justerer desuden også ladespændingen ned, når den opnår maks kapacitet.

• #6   7. okt 2012 Jeg sendte en iPhone til reparetion engang, og der fik jeg det ellers afvide.
    Det var noget med at varmen som det afgav ødelagde battericellerne over længere tid, men kan godt være at det er helt forkert, var bare det ham mobil-manden sagde dengang smiley

• #7   7. okt 2012 Alle batterier bliver varme ved opladning, og det ødelægger ikke cellerne, eller jo over meget lang tid gør det, men det er ikke noget batteriet normalt tager skade af. Men de kan dog ikke overlades, da laderne selv slukker når batteriet er ladet helt op, og den indbyggede lade elektronik der ligger i telefonen sørger også for at batteriet ikke bliver ladet mere på end nødvendigt.

• #8   7. okt 2012 Ja, overladning var noget man skulle være obs på for 10 år siden

Har haft min Iphone 4 i 1½ år nu, den ligger i laderen 10 timer hver nat, lader til bilen til og fra arbejde, og hvis jeg inden steder skal herhjemme, så står den i den samme dock den også står i om natten..Tager jeg så afsted uden lader, så holder den fint 2 dage med alm forbrug af internet mv smiley

• #10   7. okt 2012 Kim M -

Nu havde iPhone 4s også Retina Display, så det kan man ikke give skylden, for strømforbruger i iPhone 5 smiley

Med venlig hilsen
    Henrik

• #11   7. okt 2012 Thez - Bruger min telefon ret meget, og sammentidig med at den lader i bilen, så har jeg også håndfri telefon og musik afspilning den vej smiley

• #12   7. okt 2012 tror nærme det er en fejl 40. og du har alle mulige baggrunds programmer og lokalitets tjenester sat til, min holder sindssygt godt strøm i forhold til 4s, jeg oplader om aften om morgenen har den stadigvæk 100% midt på dagen er jeg måske nede på 80% selvom jeg bruger den meget

• #13   7. okt 2012 har 56% lige nu selv om jeg har brugt den hele dagen

profilbillede
  • #14   7. okt 2012 Lars: okay det kan jeg ikke prale med, desværre. Men nu prøver jeg at se. Nu er den opladet 100% og så må vi se hvad den er på når jeg vågner i morgen tidlig? smiley

• #15   7. okt 2012 slå lokalitets tjenester fra når du ikke bruger gps og sådan noget, så er der iads og statistik om brug osv man kan slå fra

• #16   7. okt 2012 slå wifi fra når du ikke bruger det også, der er mange små ting der sluger strøm

• #17   7. okt 2012 Jeg har heller ikke lokalitetstjenester til udover når jeg bruger gps smiley

• #18   7. okt 2012 Hvis man slår lokalitetstjenester fra, så virker Find My Iphone ikke.. Just so u know smiley Medmindre man slår de forskellige manuelt fra.

• #19   7. okt 2012 har du ladet batteriet køre en hel cyklus siden du har fået den, altså oplade til 100% også bare bruge den til den dør af strøm mangel? kan ikke forstå der sku være så meget forskel medmindre jeg har været meget heldig og få en med et ekstraordinært godt batteri i:)

• #20   8. okt 2012 Lars: nej det har jeg ikke prøvet endnu, det kan være jeg skal gøre det? smiley

• Søren J
    Søren J Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 104
    #21   8. okt 2012 Det er vist et ganske normalt problem der ligger i iOS 6 styresystemet. Der er kommet rigtig mange klager over batterilevetiden efter folk har opdateret til det nye styresystem. Umiddelbart har der været problemer med mail, iCloud og Safari applikationerne, som på den ene eller anden måde dræner systemet for strøm.
    Vent til Apple kommer med en ny opdatering til styresystemet og får fikset nogle af alle de fejl der desværre er og så skulle batteri levetiden gerne være forbedret..
    Det findes forskellige guides til hvordan man kan rette problemet, men det er umiddelbart forskelligt fra telefon til telefon hvad der dræner batteriet. Prøv evt. at restore den, så kan du være heldig at det afhjælper problemet.

• #22   8. okt 2012 Der er altid nogle fejl når Apple udgiver en ny udgave (opdateret version) af iOS, men de plejer at være ret hurtige til at opdage fejlene og så udrede dem, så tror også at problemet med strømmen på nogle iPhone's skyldes styresystemet og ikke så meget hvordan, hvor tit, og hvornår du oplader den, for f.eks. på min 4s har jeg ingen problemer, og har jeg heller ikke set på 5'eren, og de køre begge med iOS 6 smiley

Med venlig hilsen
    Henrik

• Torben N
    Torben N Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 125 Svar: 469
    #24   4. dec 2012 Hmm har taget min fra i morges kl 9 og her nu kl 20:51 er der 79% så er mer end tilfreds

• #26   5. dec 2012 Min 5´er fungerer nu også perfekt mht batteriet smiley Meget bedere end min 4´er gjorde.

• Emma L
    Emma L Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Svar: 1
    #27   16. dec 2012 Jeg købte en Iphone 5 her forrige søndag og har siden da haft 2 andre. dvs. at jeg har haft tre 5'ere på to uger og har stadig samme problem. Den bliver ekstremt varm og taber strøm på 3 timer med meget lidt brug og 4 timer helt uden brug ......
    ved sgu snart ikke hvad jeg skal gøre mere, købte den hos 3 med nyt abonnement og lovede mig, at hvis den stadig ikke virkede her tredje gang ville de annullere købet og nu står jeg stadig med telefonen. Har gendannet den som ny iphone, nulstillet alle indstillinger og intet virker. hmmm, har fået ny lader med hjem til den idag, håber det er dét der har været problemet, for selvom mange har fejl med den så lyder det jo stadig til at nogle af jer er meget tilfredse!

• #28   16. dec 2012 Hmmmm havde samme problem med min gamle iPhone 4, kan skisme ikke huske hvad jeg ændrede, men det var noget i indstillinger, derefter kunne den holde i de der ca 24-36 timer.
    Jeg har ingen probs med min iPhone5 den banker bare derud af, og holder strøm, alt efter forbrug, fra 24-56 timer

Tænkte, er photostream slået til, push meddelelser, det der GPS noget hvor programmer kan se hvor man er, samt hvor meget opdaterer den mailen.

Det kan være noget der hiver strøm. Jeg tilslutter kun de ting jeg skal bruge, når jeg skla bruge dem. Dvs kort bliver tilsluttet når navigation skal bruges, vejrkort når jeg skal bruge vejret osv
    Har ikke photostream slået til.

• #29   16. dec 2012 http://www.youtube.com/watch?v=qUBd-bCarpI

Du kan evt prøve noget af det her, hvis det ikke virker, så har du da forsøgt.

Kommentér på:
Iphone 5 strøm

Annonce