{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.802 visninger | Oprettet:

Smadret ipad skærm {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige smadret min ipad skærm ved et uheld (den faldt ud af coveret) det er en "skole ipad" altså en man låner mens man studere på min skole. Hvad gøre jeg nu? Den er forsikret, men ved ikke lige hvad der nu skal ske? - man kan stadig skrive osv på den men skærmen er smadret..
Håber der er nogen kloge hoveder der kan svare mig smiley ...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smadret ipad skærm
  • Rune  L
    Rune L Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 116
    #2   11. okt 2012 du skal vel betale for en 3-4 nye ipads til din skole

    ej tag da kontakt til skolen og hør dem


  • #3   11. okt 2012 Jeg kom også engang til at smadre en rude, på en uddannelse jeg gik på.
    Boede på college, og årets første sne var faldet. Jeg var stået tidligt op sammen med min room-mate, og da vi kom ud, ville vi lige vække nogen venner, med lidt snebold kast på deres rude. Der havde nok været en sten, eller noget i den snebold jeg kastede, og det resulterede i en flækket rude xD.
    Da jeg fortalte ledelsen om uheldet, skete der ikke andet end der kom en glarmester, og satte en ny rude i. Jeg erstattede intet.

    Hvis din ipad virker, og det kun er skærmen der har taget skade, så håber jeg godt nok ikke at du skal til at betale for en helt ny. Mig bekendt, så kan sådan en sendes til reparation. Fortæl dem om uheldet, og håb på at de er ligeså høflige som ledelsen på den uddannelse jeg gik på! smiley



  • #4   11. okt 2012 enten dækker skolen det ellers dækker din egen forsikring det;)

  • #5   11. okt 2012 Spørg sku da skolen vi kan da umuligt vide hvad du skal gøre med din skoles ipad

  • #6   14. okt 2012 Tak for svar:)

Kommentér på:
Smadret ipad skærm

Annonce