632 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Thomas i
Thomas i
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 22

min computer kan ikk finde driverne ??? min computer kan ikk finde driverne ???

hej baboom.

jeg har en acer aspire 8943g og når jeg prøver installer fingerprint driver så stopper den, hvorfor ? der står i enhedshåndtering at jeg har et der bedre, men kan ikk finde det ved at søge i filer ?.

så ved jeg at computeren har et program så man kan "tune" compteren fra 2.4ghz -2.9ghz som den har fra standard, og kan også finde det pogram inde i fjernprogrammer, men igen søger jeg kommer der intet..

hvad sker der ? er det fordi jeg skal have en driver som nærmest styre dem alle ligesom ati osv laver til deres grafikkort ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min computer kan ikk finde driverne ???
  • #1   11. okt 2012 det er altid drivere der styre hardware? at du ikke kan finde ud af at installere eller dit hardware er kaput/slået fra, er højst sansynligt det der er "galt" smiley

• Thomas i
    Thomas i Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 22
    #2   11. okt 2012 så sku min cpu være stået fra eller hvad mener du ?? jeg sidder ved computeren nu, og den kan ikke finde driverne ved at søge på dem i filer, på begge dreve, og derfor tænkt jeg om der et program som man skal ha for at den kan "åbne" det finger fis og cpu noget, da det jo er en del acer har smidt i netop denne fra std..

• #3   11. okt 2012 det er ikke din CPU der styre hvilken hastighed CPU'en kører med...

du har ikke overvejet at tjekke efter nye drivere på acer's hjemmeside, min erfaring siger at acer er noget skrammel, så skulle ikke undre mig sådan noget som fingerprint er røget...

men har du hentet alle drivere fra deres hjemmeside, til din model?

Kommentér på:
min computer kan ikk finde driverne ???

Annonce