1.314 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Hvad kalder i en Gamer Computer Hvad kalder i en Gamer Computer

Har set flere sætte deres Pc tilsalg, Jeg taler om ældre systemer, med 8600gt og pentium dualcore, og lignende, som de kalder en gamer, hvor mange siger at den ikke er, og rakker den ned,

Fandt denne HP stationær på DBA, hvor et firma, REFURB vælger at kalde denne en gamer, ..

http://www.dba.dk/casad/1000077141/e09b273d-3d5c-4156-988e-15671cd25410/

Jeg synes ikk der er meget gamer over den, Når man læser hvad brugerne herinde forventer af en gamer hi hi,

er der nogen som er enige eller uenige i at denne ældre 3000,- pc er en gamer eller ej

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad kalder i en Gamer Computer
  • #1   12. okt 2012 det er ikke den vilde gamer computer i hvertfald jeg ville maks bruge den til server hvis det skulle være smiley

• #2   12. okt 2012 Martin B, lige mine ord, .. Men igen så er forummet oprettet på baggrund af at der tit sættes noget tilsalg herinde som går under samme kategori, og er det der en gamer pc, så er mange af dem herinde altså også, bare meget billigere herinde,

Hvis en dual core pentium og et 6570 slæbe tunge krævende 3d spil, så kan et 8600gts også, de yder ca det samme,

http://www.hwcompare.com/10509/geforce-8600-gts-vs-radeon-hd-6570-oem-1gb/

Så en maskine der sættes tilsalg herinde med et 8600 grafik kort, er stadig en gamer,

• #3   12. okt 2012 Hvad man mener en gamer computer er, det er vel rimelig forskelligt fra person til person.
    Hvis man har en computer man udelukkende bruger til at spille cs på, så er det vel også en gamer computer, måske ikke en speciel god en.

• #5   12. okt 2012 de der fjolser ved refurb de svindler virkelig også har oplevet at have solgt 10 stationære computere til dem uden de ville give særlig meget. to dage efter var de så til salg for mange gange det dobbelte af hvad de gav ved mig pr. maskine! plus kender nogle der har købt bærbar gennem dem og der er ikke andet end bøvl

• KEN
    KEN Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 216
    #6   12. okt 2012 Annoncen er sikkert 5år gammel ..

• #7   12. okt 2012 Kommer jo an på til hvilket formål smiley

• #8   12. okt 2012 Altså hvis en gamer computer ikke er en computer, der kan køre alle aktuelle spil flydende, så kan begrebet jo ikke bruges til noget som helst.. For så kan en 386'er med 33 mhz og 2 mb ram jo i en princippet også være en gamer pc, for den kan køer spil som prehistoric, lemmings, og lykkehjulet ..

• #9   12. okt 2012 Viste lige en af refurbs computere til min kammerat .. han blev så gal over at de lyver som de gør så han sendte dem denne mail

Hej Refurb.
    Jeg har kigget på en af jeres maskiner under gruppen "Spille pc"
    Maskinen jeg kiggede på er modellen HP/Compaq 8100 Elite SFF 3.2 Ghz. Core I5.

Jeg ville høre om det var en mulighed at få opgraderet det grafikkort som sidder i maskinen. For når i skriver det en "spille pc" så ville det være DEJLIGT hvis jeg var i stand til at spille andet end: Minestryger, syv kabale og diverse flash spil på nettet.

• #13   12. okt 2012 Høj opløsning er 5.760 x 1.200 i min verden. Og det kan jeg ikke trække xD

• #15   12. okt 2012 Ordet gamer er jo et vidt begreb.

For mig personligt, er standarden meget høj.
    Har selv to GTX680, i7-3930K og 16gb ram.

• #16   12. okt 2012 Jeg ser intet galt i at kalde sin Pc en gamer, .. der er bare mange som skriver til dem som sælger, .. ja, en gamer, måske for 10år siden,, Jeg valgte bare at bruge refurb som eksempel på hvad de mener er en krævende gamer,

• #18   12. okt 2012 en gtx 295 er stadig et af de vildeste sammen med radeon 6990, og det er da ihvertfald nogen gamle grafik kort, -- gtx 295 er rated 289watt hvor 6990 er 375watt, min shuttle er ret begrænset, desværre, men 2 lækre kort, ellers

Så det er ikke alderen det kommer an på nej

• #19   13. okt 2012 Et GTX 660Ti er så væsentlig bedre end et GTX 295 og så bruger det kun 150w.

• #22   13. okt 2012 Hmm, det var nu ikke en opfordring til at rakke butikken ned, ... det var mere for at pointere at det ikke kun er herinde folk kalder gamle maskiner for en "gamer" idag,

• #23   13. okt 2012 hejsa Krogh, velkommen til hi hi et 295 yder faktisk ret meget trods det er gammelt, jeg så en test på en hjemmeside, .. http://www.hwcompare.com/13199/geforce-gtx-295-vs-geforce-gtx-660-ti/ det var jeg lavede sammeligninger da jeg skulle vælge grafik kort, ..

tror også det var dig som anbefalede mig et 7850, og det er jeg super glad for, det er virkelig godt, .. jeg vil måske ligefrem kunne kalde min en gamer, ...

• #24   13. okt 2012 er også enig i at effekter og detaljer gør sig gældene, Jeg fandt lige et gammelt spil frem som Crysis, Satte alt på very high i 1920x1080, ... og den rykkede skam fint spillet rundt, ... jeg mangler og finde den patch der kan sætte den på Ultra high
    Men grafikken er virkelig flot, helt utrolig, sådan så det ikke ud på mit 7950gt eller begge mine 7950gt i sli, eller på mit radeon 5670.. vil tro jeg har stået stille med hensyn til udskift af pc ,.. nu har jeg købt en næsten ny,

• #26   13. okt 2012 Det er mig, der har anbefalet ham det 7850, med god grund, for Nvidia laver intet, der kan slå 7850 når det kommer til ydelse kontra pris.

Shuttle/ITX-pc'er kan sagtens bygges med henblik på gaming, heck, måske 25% af alle PC'ere til seriøse LAN-parties er mini-PC'er, da det simpelthen kan være en PITA at slæbe giga-kabinetter rundt. Heck, mit eget R3 vejer ca. 19 kg, det er sgu ikke sjovt at slæbe på smiley

Mht. Hwcompare, så er det TEORETISKE sammenligninger. Brug nu ffs benchmarks, fx ydelse i 1080p i BF3 eller fx (link fjernet) der rigtigt nok viser, at 295 stadig har en del power, men det er understøtter ikke DX11, bliver ufatteligt varmt og bruger ufatteligt meget strøm (to-tre gange så meget som et 660ti) og så er der ikke mindst bøvl med SLI-profiler og microstuttering.

Det vil måske ikke på papiret være den største opgradering, men ift. fremtidige spil og strømforbrug er det måske ikke helt skidt. 660ti ER også hurtigere, også end 580, der tidligere var kongen (havde et 580 før jeg fik mit 660ti, som så er blevet afløst af et 670 sidenhen).

P.s. undgå fanboys, de er roden til al idioti på nettet.

On topic (haha), så er en gamer-pc et vidt begreb. Den ovennævnte PC vil uden problemer kunne trække CS 1.6 og CS:S, som stadig er blandt de mest spillede spil. Men ok, min smartphone kan trække de spil, så ja, det er vildtledende markedsføring at påstå, at den kan trække "selv de mest krævende 3D-spil".

Men hva' fanden, Dansk Tipstjeneste viser også, at man kan få sin egen ø hvis man spiller lotto... smiley

• #27   13. okt 2012 Jeg har lavet nogen tests, for netop min gamle shuttle havde et såkaldt varme problem

jeg kørte Prime95 , heat og power comsumption, cpu blive ca 65watt, kører jeg vantage bliver den ikke mere end 69grader på cpu og ca60grader på grafikken, og det er med prime 95 i baggrunden, har spillet både crysis 1 og 2 maks settings, og det nye driver need for speed run, på maks, og den bliver ikke varmerer eller blæsere der starter op, er ret imponeret over det system jeg har fået på benene, men det har også kostet mig knap 4000kr nu, der er så 3tb harddisk i til den pris

• #29   14. okt 2012 Link til denne itx, det vil jeg gerne se smiley

• #31   14. okt 2012 Jeg siger mange tak, smiley Elsker små maskiner, ... smiley

• #32   14. okt 2012 KÆFT han er vild glæder mig til hans næste afsnit

Kommentér på:
Hvad kalder i en Gamer Computer

Annonce