Iphone kontakter.. {{forumTopicSubject}}
Endnu et emne fra mig..
Håber nogle kan hjælpe, for det irritere mig sgu lidt..
Har oprettet en exchangekonto for at få mine gmail kontakter ind. Dette er også gået fint og har fået linket dem sammen med facebook, så der er billede på.
Men når jeg vil skrive besked til nogle, så laver den om på navnet.
(Nu bliver det rodet, så håber i forstår)
Sender jeg fx en besked til kæresten, hun hedder skat.. Så under beskeder står der skat.
Men sender jeg til en af mine venner (vi kalder ham klovn) så finder jeg ham i kontakter og der står "klovn", men når den så har sendt beskeden og jeg går ind og kigger i min beskedoversigt, så står der hans rigtige navn i stedet..
Hvorfor dette når han i gennem min gmail hedder "klovn" og når min besked til kæresten godt kan finde ud af at skrive skat..
De er begge linket op til facebook kontakten..
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 4.917
Det kan måske være årsagen, ellers er det måske et sted mellem Google og Facebook det går galt.
Hedder han sit rigtige navn på din Google kontakt, og måske "klovn" som kaldenavn der?
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 209 Svar: 744
jul 2009
Følger: 25 Følgere: 25 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 54
mar 2007
Jamen det må man vel bare leve med så..
sep 2008
Nå, men jeg har så også aktiveret den der facebook ting på min telefon, og den roder ikke rundt i nogle navne eller noget. Dog har jeg ikke behov for den, fordi jeg har betalt for Sync.me før den mulighed blev til i iOS.
mar 2007
sep 2008
Et skide nemt og effektivt program til den slags. Den kan hente alt det iOS kan, men du har mere kontrol over det, hvor iOS bare siger "synkroniser kontakter" og bum..
Her kan du vælge indstillinger for individuelle kontakter.
mar 2007
sep 2008
Iphone kontakter..