614 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Fin gamer til 4k max? Fin gamer til 4k max?

Hejsa! Jeg har fået til opgave at samle en fin bette gamer spand til min kammi.. Max budget er 4k, uden skærm, tast, mus og højtalere..

Mit bud:

http://www.edbpriser.dk/processor/core-i5-i5-3570-6-mb-intel-boxed-id-6829782.aspx
http://www.edbpriser.dk/ram/corsair-xms3-2-x-4-gb-id-4381800.aspx
http://www.edbpriser.dk/bundkort/msi-h77ma-g43-id-6718923.aspx
http://www.edbpriser.dk/grafikkort/gigabyte-gv-n650oc-1gi-1-gb-id-6981096.aspx
(link fjernet)
http://www.edbpriser.dk/kabinet/fractal-design-core-1000-id-5026121.aspx

Harddisk, SSD og DVD drev har han..

Han spiller "lette" spil, såsom Farming Simulator (2013'er udgaven kommer på fredag), Euro Truck Simulator 2 (Udkom i fredags sidste uge), og generelt andre spil i samme genre..

Vil i ik mene den er fin nok til sådan nogle spil? Den er desuden ogs li under 4k, men så er der ogs til fragten..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fin gamer til 4k max?
  • Goffer
    Goffer Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 171
    #1   23. okt 2012 Kan du ik få et Z77 bundkort og stadig komme under de 4k?
    Har ik lige kigget, men ville lige være det eneste jeg kunne sætte en finger på med min begrænset viden om nutidens trends smiley

• #2   23. okt 2012 Sixes: Jo det ka jeg godt, men så er der mindre til fragten (;
    Supra: Helt iorden (;

• Goffer
    Goffer Tilmeldt:
    okt 2011

#3   23. okt 2012 True
    Købte dog min hos computersalg.dk
    der var gratis fragt, købte samme CPU som du har valgt, den er supergod, og så købte jeg et MSI Z77A-G45 bundkort, det kører sgu helt fint.
    Grafikkortet ville jeg nok vælge et andet, men til hans behov er det jo helt fint.

• AM !
    AM ! Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 625
    #4   23. okt 2012 Med det han skal bruge maskinen til, kan det være ligemeget om det er h eller z bundkort smiley

• Goffer
    Goffer Tilmeldt:
    okt 2011

#5   23. okt 2012 Helt enig, til hans behov nu, så kan godt forstå han ik smider 7-1000Kr mere på et gamer gfx, men et par hundrede mere på bundkortet ville jeg have ofret, har ik lige kigget på totalprisen, men han siger selv han kunne holde den under 4k med et Z77, så kan han lige så godt købe det jo.

• #6   23. okt 2012 Du kunne spare lidt ved at vælge en AMD platform i stedet for Intel.

• #7   23. okt 2012 ...hvilket der er en grund til. Den platform han har valgt nu behøver han ikke skifte ud før om 3-4 år, hvis det kan gøre det.

• Michael H
    Michael H Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Svar: 94
    #8   23. okt 2012 Michael J:
    Jeg ville købe Corsair, XFX eller ligende kvalitetsstrømforsyning så man er sikker på det er ordentligt, nu resten også er kvalivare.

OG så stiller Corsair, XFX og andre kendte mærker også 5 års garanti på deres produkter hvorimod den du har valgt kun kan snige sig op på 2 år.

F.eks. har jeg haft RMA på alt fra USB sticks til SSD'er hos Corsair igennem en del år, og de er altid hurtig til at betale pengene tilbage, bytte til et nyt eller tilsvarende produkt, og det er endda uden forhandler bøvl da de har egen RMA formular, så jeg ville ikke tøve et sekund med at købe deres produkter f.eks.

• #9   23. okt 2012 AMD kan fungere mindst lige så godt som Intel, har haft AMD flere gange og Intel

• #10   23. okt 2012 Som skrevet, så ska den ku holde sig INDEN for 4k MED fragt.. Det KAN næsten lade sig gøre nu.. Kun 3kr for meget mener jeg..

AMD og ATI er ik en mulighed.. Han er Intel og Nvidia fyr som jeg smiley

• #11   23. okt 2012 Jojo men det blev der jo intet nævnt om.

Har svært ved at se hvorfor AMD & ATI altid skal fremstilles som dårlige produkter.

Selvfølgelig er AMD & ATI eller AMD & Nvidia eller ATI og Intel en mulighed smiley Man skal bare få det rigtige grej sammensat.

• #12   23. okt 2012 Kunne ikke være mere enig. Men hvis han ikke kan tåle folks hjælp burde han jo lade være med at bede om den.

• #13   23. okt 2012 Jamen når jeg skriver MAX 4000kr, så det ik eller 4224kr.. Desuden koster de ting jeg har valgt 4062kr, så hvor du har læst 4073kr henne, aner jeg ik..

Desuden har jeg ik sagt de var dårlige, blot sagt at vi begge er "Fan Boys" af Intel og Nvidia, og det derfor er det der blir valgt til den smiley

• #14   24. okt 2012 Dennis: Som sagt, så render den godt over 4k som er max.. Desuden blev den ogs bestilt idag, så ser vi om den ka trække de par spil han vil spille (;

Kommentér på:
Fin gamer til 4k max?

Annonce