{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.069 visninger | Oprettet:

God Tablet..... {{forumTopicSubject}}

Heysan....

Jeg er lidt på udkig, efter en god Tablet til ca 3000kr....minimum 10"
Den skal primært bruges af ungerne til spil og film. Ja Farmand skal selvfølgelig også kigge lidt på den smiley
Det åbenlyse valg ville vel være Ipad 2 16GB. Den køre jo bare super lækkert og man mærker da også kvaliteten. Jeg syntes bare deres OS er noget af det kedeligste...Og 16GB uden mulighed for at udbygge hukommelsen, er jo ikke meget hvis der skal ligge spil og film til en mindre ferie...
Jeg har selv kigget lidt efter Asus Transformer TF300 og kunne godt tænke mig at høre hvad FOLKET mener om sådan en...

Kom endelig også med nogle andre gode bud....

Mvh Thomas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God Tablet.....
  • #1   28. okt 2012 iPad 32 GB? smiley

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

Emner: 4 Svar: 853
    #2   28. okt 2012 Du har da en mulighed for at benytte en 500gb hd til ipad, har selv en.

• #3   28. okt 2012 Det gør jo ikke deres os mindre kedelig;-)

• Jonas K
    Jonas K Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 98
    #4   28. okt 2012 men du får ikke noget bedre, ipad 3 smiley

• #5   28. okt 2012 Nu får man jo ikke meget Ipad 3 for 3000kr.... I hvertfald ikke hvis den skal have harddisk plads nok til film og spil...
    Er der slet ikke nogen Android folk oppe???;-)

• #7   29. okt 2012 Samsung galaxy tab er også en af de gode smiley

• #8   29. okt 2012 Min kæreste har lige købt en med Android.. Personligt synes jeg det er noget skrammel og havde klart valgt en iPad i stedet for.

Og som Martin skriver, Netflix kan man jo benytte sig af smiley bruger vi selv flittigt herhjemme.

• #9   29. okt 2012 Køb netflix (3 måneder gratis til start)
    Og en galaxy tab 2 som du kan smide op til 64 gigs i på kort, plus massere af udstyr plus du kan streame derhjemme fra, plus du kan smide en ekstern på direkte. (kræver dog strøm til de fleste)

Og husk! For bedre performence på galaxy tabs så køb KUN med wifi
    det giver et ekstra spark på safterne og ydeevnen generelt

• #10   29. okt 2012 Kan varmt anbefale Acer's windows 7 tablets, de virker og giver en del mere frihed end ipad da de kan spille alle formater og endda køre en del forskellige spil uden problemer.

• #11   29. okt 2012 hold dig fra samsung tablets de sutter for hårdt, har selv en og det er det arveste lort

• #12   29. okt 2012 Skriver lige en PB til dig, sælger nemlig android tablets

• #13   29. okt 2012 og hold dig fra noname kina tablets

• Casper S
    Casper S Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 159
    #14   29. okt 2012 Den asus tablet du snakker om er et rigtig godt alternativ, hvis ikke det bedste til ipadden, i det prisniveau. tf700, er lidt bedre, men også det dyrere, og det er ikke den store forskel. Der var en hel del problemer i starten med lillebroderen tf200, hvor den laggede en del, lidt ligesom nogle galaxy tabs idag. Det er dog ikke et problem længere. Hvis jeg skulle købe en tablet idag, havde det været en af dem i tf300 serien.

Nu ved jeg ikke hvor gamle dine børn er, men der findes jo billigere tablets, som også fungere til video afspilning, surf mm. Det ville nok være en bedre løsning, hvis du ikke vil have de store udgifter ved evt. reparation.

• #15   29. okt 2012 jeg ville helt klart gå efter en windows8 tablet, det bliver den næste jeg skal have

• #16   29. okt 2012 Lars.- var din ikke osse en 3g/lte model?

Kommentér på:
God Tablet.....

Annonce