{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.222 visninger | Oprettet:

Mr.DontGiveAFuck .
Mr.DontGiveAFuck .
Emner: 11 Svar: 184

Fibernet ps3 & xbox360 {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg vil gerne kunne spille online og alt det der på både xbox og ps3 men jeg kan ikke få det til at virke. jeg har prøvet alt det der med at slukke for routeren og konsollen, men jeg kan stadig ikke koble til internettet, er det bare umuligt med fibernet, eller gør jeg noget forkert. jeg er ret blank når det kommer til sådan noget

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fibernet ps3 & xbox360
  • Mr.DontGiveAFuck .
    Mr.DontGiveAFuck . Tilmeldt:
    nov 2010

#1   31. okt 2012 Har ikk xbox live for kan jo ikk koble på, og det er med kabel begge to, og det eneste der er koblet på i forvejen er min stationære computer. Det er ikke en trådløs router

og det er den samme som på billedet
    (link fjernet)

• Mr.DontGiveAFuck .
    nov 2010

#2   31. okt 2012 og ps3 kunne ikke finde ip adresse og sådan noget og tror vidst også xboxen har samme problem.

• #3   31. okt 2012 der er kun en udgang på fiber boxen til internet, de andre er til tlf og tv du skal have en router på fra den eneudgang af og over i pc-xbox-ps3 før ind det virker smiley så er det hvertfald fra energimidt så vil tror det er det samme andre steder

• Mr.DontGiveAFuck .
    nov 2010

#4   31. okt 2012 Det virker heller ikk med kablet fra pc'en, men jeg vil prøve at låne eller købe en router og så se om det virker.
    Men tak for hjælpen skal i have smiley

• #5   31. okt 2012 fiber net virker fint her med deres box og der er min pc og tv koblet på med kabel og psc køre fint trådløst og med kabel smiley
    har waoo fra syd energi

• Mr.DontGiveAFuck .
    nov 2010

#6   31. okt 2012 Så du har en trådløs router koblet til fibernet boxen?

• #7   31. okt 2012 Det virker font med fibernet. Kører selv 40/40 på min ps3. Og har 2 bærbare, ps3, Iphone og tv sat til min router.. Det er dog kun de bærbare og IPhone der køre trådløst.. Men ja du tager bare et kabel fra dit modem og køre det over til din router så burde det virke smiley

• Mr.DontGiveAFuck .
    nov 2010

#8   31. okt 2012 Ja det er sgu bare det jeg gør, tak for det smiley

• #9   1. nov 2012 det er bare en fiber box met trådløs router i har ikke andet koblet på den kun den ene box på vægeb det er det smiley der sider så 3 antenner på

• #10   1. nov 2012 http://i.imgur.com/7iv97.jpg
    den her model jeg har det er dog ikke mit billede da jeg har drejet antenner ne så de dækker et støre område smiley

Kommentér på:
Fibernet ps3 & xbox360

Annonce