{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

Underlig oplevelse med mms besked?? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Havde en noget mystisk oplevelse igår da min søster havde sendt en mms besked. Jeg modtog en mms besked fra et nummer jeg ikke lige kendte men kunne se at det var fra min søster så skrev til nummeret om du havde skiftet nummer. Så svarede personen hvem jeg var. så skrev jeg det må du vide når du skriver til mig. Så svarede personen så at han/hun ikke havde skrevet. Så skrev jeg til min søsters normale nummer og spurgte om hun havde sendt et billede fra kærestens telefon. men hun havde sendt det fra sin egen af. Vi kunne ikke lige forstå hvordan det kunne gå til.

Er der andre der har oplevet at modtage en besked fra en person i kender og har i telefonbogen men at afsenderen er angivet som et andet nummer?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underlig oplevelse med mms besked??
  • Dingodasker
    Dingodasker Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 50
    #1   2. nov 2012 Jep det kan ske. det kan også ske ved opklad.. har prøvet en gang at to der ringet til mig på samme tid fik begge forbindelse og vi kunne tale alle sammen sammen. det var for mange år siden da mobiler begynde at blive alle mands eje. den gang jeg var barn kunne man spilde tiden med at løfte røret på hustelefonen og høre alle de andre snakke lige så svagt i den anden ende

Kommentér på:
Underlig oplevelse med mms besked??

Annonce