{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.854 visninger | Oprettet:

Original iPhone 4 skærm {{forumTopicSubject}}

Heysa derude.

Jeg har brug for en original iPhone 4 front/skærm. Jeg har googlet en del, og jeg sys ikke, at jeg kan finde en original skærm derude. Der er mange virksomheder som sælger i kvalitet A og kvalitet B(hva enten det nu betyder)

Nogen der ved hvor jeg kan købe en ORIGINAL iPhone 4 front/skærm?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Original iPhone 4 skærm
  • Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #1   13. nov 2012 Nogen speciel grund til den skal være original?

Men hop på gulgratis/dba og se om du kan finde en billig brugt iphone 4 og nup skærmen derfra, med lidt held kan du måske finde en iphone 4 med smadret indmad men med funktionel skærm.

• Goffer
    Goffer Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 171
    #2   13. nov 2012 Du burde måske undersøge forskellen mellem en original og grade A skærm, i mine øjne er pengene slet ik givet godt ud.
    Martin, smut nu med de lcd-shop links!

• X3 M
    X3 M Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Svar: 7
    #3   13. nov 2012 Der bliver solgt rigtig mange reservedele af utrolig ringe kvalitet.
    Har set flere iPhones der er gået i stykker kort tid efter en udskiftning, pga. klyt.
    Der ud over er de billige fronte ikke lavet med hærdet glas, og garantien bortfalder selvfølgelig.

• Goffer
    Goffer Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 171
    #4   13. nov 2012 Garantien bortfalder da også selvom du køber en original skærm.
    Det med hærdet glas osv. kan jeg ikke lige svare på da jeg ik aner det.

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #5   13. nov 2012 X3m Men når du kan købe glas og skærm til 200 kr, så er der immervæk også penge nok tilbage til du kan gå igennem en fandens masse skærme, før du rammer prisen for en original skærm med udskiftning hos forhandleren.

• #6   13. nov 2012 hellere kvalitet frem for kvantitet! smiley
    - forstår ham udmærket godt, hvad med inde i humac har de ikke originale skærme ?

• #7   13. nov 2012 Martin B - der ikke forskel på kvalliteten ... og LCDen er også fra LG som på den originale...

selv telecare benytter de samme skærme som bliver solgt over alt på ebay..

• #8   13. nov 2012 ....hvor tror du egentlig alle de uorginale skærme stammer fra?
    ....har du overvejet hvorfor at apple ikke gør noget ved alle de shops der sælger skærmene med apple logoer?

• #9   13. nov 2012 du kan enda blive godkendt til at skifte skærme for forsikringen med de "uorginale" eneste krav er at man IKKE må sælge andre farver end sorte og hvide covers i sin shop...

• #10   13. nov 2012 Martin - vi er enige om at der findes lort på markedet, men der findes også gode varer smiley

Kommentér på:
Original iPhone 4 skærm

Annonce