HTC One X housing {{forumTopicSubject}}
Sagen er den jeg har en dejlig tlf, HTC One X, som jeg er utrolig glad for. Meeen den har med tiden fået et par buler i selve kanterne og undersøgte derfor om det var muligt at købe nyt housing, og det er det self.
Men så fik jeg den fine idé at jeg godt kunne tænke mig et i en anden farve en den kedelige sorte og hvide der fåes på markedet.
Har browset google og ebay et stykke tid, men indtil videre er der ikke kommet noget op.
Så håber at der måske skulle sidde nogle derude med nogle awesome google skills der kan finde sådan noget gejl til mig
Og bare lige for at alle er med så søger jeg ikke covers til at klikke på, men en splinterny bagside i andre farver end sort/hvid
okt 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
Eneste jeg kan finde.
okt 2012
sep 2009
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 48 Svar: 231
Kun være man skulle overveje det .. Så for kæresten til at male den så man har den i sin egen farve !
okt 2012
Ja garantien ryger
Der ligger et utal af guides på youtube der viser hvordan den skilles af.
okt 2012
Venligst undlad at udetale dig om noget du ikke ved noget om. Post.dk indkassere 160 kr hver gang de åbner en pakke som skal fortoldes, så de tager så mange igennem som der overhovedet er mandskab til, små såvel som store pakker. Alt over 80 kr kan blive nuppet. Specielt pakker fra kina er der fokus på, grundet de ved hvor meget der bliver tilsendt fra dx.com.
Bestil kun uden for EU, hvis det forsat er billigt efter tolden. Selvfølgelig kan man være heldig at ramme uden om, men som udgangs punkt skal man regne med at blive snuppet.
sep 2009
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 48 Svar: 231
okt 2012
HTC One X housing