{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Computer
  • #1   19. nov 2012 den her ville jeg vælge tror jeg vis jeg skulle købe for 5k bærbar
    (link fjernet)

• #2   19. nov 2012 eller måske den her (link fjernet)

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #3   19. nov 2012 Er dvd-drev så vigtigt? Det bruger man da ikke mere? Eller hvad? Jeg kan da ikke huske, hvornår jeg sidst har haft brug for et hver fald.

Men du kan få meget tyndere og lækrere produkter, hvis du kan undvære dvd-drevet. Du kan jo altid bruge et eksterne dvd-drev eller en anden computers drev, hvis du absolut skal bruge det.

Gå på nettet, kan alle bærbare vel?

5.000 kr - Så kan jeg desværre ikke anbefale noget, da jeg ville anbefale en Macbook smiley Smid de ekstra par tusser, det er det hele værd.

Men ellers har HP en okay hurtig bærbar, Fona har den udstillet. Den kostede vidst omkring dit beløb. Den har jeg købt til min brormand og han er glad for den, men jeg har ikke selv erfaring med den. Så kan ikke anbefale den som sådan. Men den kan alt muligt smart, der er sådan en fingeraftrykslæser, som han kan tænde den med, og så kan han vælge f.eks. tommelfingeren, så går den ind på facebook.com og gør han det en gang til når den er derinde, så skriver den hans oplysninger. Den er pæn, virker lækker. smiley

Ellers må du ud og prøve dig frem.

• #4   19. nov 2012 hp, packet bell og medion skal man holde sig fra

• #5   20. nov 2012 (link fjernet)
    eller
    http://www.billigteknik.se/da/prestanda/6879-hp-pavilion-dm4-3000eo-beats-edition-intel-radeon-i5-886112579630.html
    Du kan i princippet til dit formål klare dig med en MEGET billig bærbar, men hvis den skal være bare lidt lækker og let (vægt), så skal man ofte betale lidt ekstra. Jeg ville selv have købt en Sony Vaio, da den er meget let. Eneste problem er at den ikke har cd-drev.
    Under alle omstændigheder ville jeg gå efter en lækker ultrabook.
    Spørgsmål: Skal der også ses film på den?

• #6   20. nov 2012 Line* DVD drev og skal kunne gå på nettet??? Det kan du få en bærbar til 2500 der kan. Hvad skal den præcis bruges til.

Hahaha <* Tror du skal læse lidt på lektien. Du anbefaler en Lenovo, det viser da at du intet ved.

Og det er jo altså ikke ubetinget alle HP der er lort. Deres Elitebook er noget af det bedste man kan få.

Og Macbook... Hun spørger til en pc... Hvis hun gad mac, havde hun nok sagt det.

• #7   20. nov 2012 Søren: Der skulle gerne kunne ses film på den ja. Hvad er en ultrabook?? Og kan du anbetale en lækker en uden cd drev?? Den SKAL være 17 tommer det glemte jeg at skrive

• #8   20. nov 2012 Før SKULLE den have dvd-drev nu behøver den ikke???

• #9   20. nov 2012 Ja ved det godt men kom lige i tanke om en 17 tommer det var vigtigere

• #10   20. nov 2012 Det er godt nok en af de sværere, for når den skal bruges til at se film på, så skal skærmen helst være i full-hd (dvs. der er en bedre opløsning - flere pixels.) Og det er der som regel ikke i de billige bærbare.
    Dette er mit bedste bud: http://www.fcomputer.dk/computer/b%C3%A6rbar/asus/k95vm-yz013v-6gb-core-i7-18.4%E2%80%B3-1gb.html
    Den har en 18" full hd skærm, en god processor, ok-hurtig harddisk med meget plads og ok-midend grafikkort (specielt til dit behov)
    Prisen er dog også 1.400 kr. dyrere end dit tidligere budget. Men hvis der skal ses film med en ordentlig oplevelse så er full-hd et must.

Kommentér på:
Computer

Annonce