{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.002 visninger | Oprettet:

Ny PC tilbudt, hjælp til vurdering {{forumTopicSubject}}

Ny PC tilbudt, hjælp til vurdering

Jeg har ingen forstand, men vil gerne spille BF3 COD og nogle af de andre nye spil måske, så skal have ny pc da den jeg har nu knap kan trække RA95.

har fået tilbudt sådan et samlesæt:

Intel i5 2500K quadcore 3,3Ghz turbo 3,7Ghz K-model
Asus P8Z68-v Pro
Kabinet, Corsair 650D
ARCTIC Freezer I30 Intel CPU Køler
HIS Radeon HD 7870 2GB GDDR5
Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 8GB CL9
Seagate Barracuda® 1TB
Silver Power SP-SS500 500W PSU

- det er en kollega som kan samle den til mig, men vil gerne vide om det er 5700 værd og om jeg kan bruge den til noget smiley Han er god til setup så er ikke i tvivl om at det er godt, men vil godt have andres vurderinger med! smiley

hvis i lyster og kender produkterne smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny PC tilbudt, hjælp til vurdering
  • #1   25. nov 2012 uh, definér fin... hehe, sådan nogenlunde, eller god, eller udemærket eller fuld grafik eller hvordan skal jeg ta det?

• #2   25. nov 2012 haha, det var det mine ører ville høre hehe.

ingen andre som vil byde ind også?

• #4   25. nov 2012 hvad er den reelle forskel på de to ?

• #6   25. nov 2012 Uanset hvad? Uanset hvad er du forkert på den. Sandy Bitch OC'er generelt bedre, især alle ikke-Jaimaica batches, bliver lidt mindre varme, men bruger selvfølgelig en lille smule mere strøm.

2500K er stadig konge CPU'en i mine øjne, selvom 3570K'eren selvfølgelig er stort set identisk.

Men ja, det setup er fint nok, selvom det umiddelbart lyder til at være en del brugte dele sat sammen med nyindkøb fra Komplett. Ikke at det er skidt, men det lader det bare til at være smiley

Har selv solgt en PC til en kammerat med et lign. setup, bare med en 2600, en 120GB SSD og et 560ti (og en 20" skærm) for 5000,-, så vil mene at det er en OK pris og en PC, der snildt trækker BF3. Ok, du får ikke 60 fps i BF3 Ultra, men en blanding af high og Ultra i 1080p kan den godt være med på smiley

• #7   26. nov 2012 hvorfor ati?? det er det værste lort! ud med det skod og i med nvidia

• #9   26. nov 2012 Kim HAP - ja, dette er brugt:

Intel i5 2500K quadcore 3,3Ghz turbo 3,7Ghz K-model
    Asus P8Z68-v Pro
    Kabinet, Corsair 650D

• #10   26. nov 2012 Ja, det kan være jeg må få sat sådan en i smiley

men nogle snakkede om at det var indbygget i cpu/bundkort, så den selv lagde de mest brugte filer derud og havde dem lige ved hånden. ?

Kommentér på:
Ny PC tilbudt, hjælp til vurdering

Annonce