541 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Android og Apple Airport? Android og Apple Airport?

Hello there

Min far har investeret i sådan en smart aiport express ting, og det synes jeg jo er ufatteligt smart. Desværre fornægter jeg apple produkter og vil derfor ikke eje eller have en Iphone eller ipad

Jeg prøvede så da jeg besøgte dem at se om jeg kunne spille musik via denne på min tidligere Galaxy s2, men det var ikke umiddelbart muligt
Jeg har dog kigget rundt på diverse hjemmesider for at finde ud af hvordan og om man kan, og det ser ud til det er muligt. Jeg kan bare ikke finde en guide som jeg forstår. Det er lidt for kyptisk til mig.
Jeg har været heldig at finde en enkelt app, hvor der skulle virke, men den skulle jeg give 45 kroner, hvilket jeg synes var lidt pebret blot for at finde ud af det virkede eller ej

Er der nogen her der med 100% sikkerhed kan fortælle mig om det kan lade sig gøre, og er til at sætte sådan forholdsvis enkelt op?
Jeg har ønsket mig dimsen i julegave, så det er ikke være end den kan byttes i tilfælde af at jeg nu skulle få den. Det forudsætter jo så bare den ikke er pakket ud, så det ville da være mest praktisk at vide det inden jeg pakker den ud

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Android og Apple Airport?
  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #1   8. dec 2012 "Desværre fornægter jeg apple produkter og vil derfor ikke eje eller have en Iphone eller ipad"

Hvorfor så eje en Apple Airport?

Hmm.......

• #2   8. dec 2012 Fordi det er den mest holdbare løsnig i ifbm med overførsel af musik. alternativet er 10 meter bluetooth eller 5 meter kabel. Derfor smiley

Måske kan man via computer-til anlæg. Men den løsning er jeg heller ikke interesseret i.

• #3   8. dec 2012 Det tror jeg ikke lige umiddelbart du kan, du kan dog godt fra computer til anlæg smiley

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #4   8. dec 2012 Men det må kunne gøres. Jeg har hvert fald kunne printe ud via sådan en. Så burde man også med lyd. Men kræver nok et specielt program, som du selv siger.

Kan lige prøve at høre ad, når jeg ser mine techvenner smiley

• #5   26. dec 2012 Igår var jeg ved mine forældre, og da vi gik hen og blev lidt fulde var der ikke helt enighed om musikken, så jeg tændte for min android og gik i musikafspilleren for at finde nogle idéer. Da jeg trykkede play endte det ligepludselig i højtalerne, formegentlig via den airport xpress min far har.

Er der nogen der kan forklare hvordan det kunne gå til?

Kommentér på:
Android og Apple Airport?

Annonce