Android og Apple Airport? Android og Apple Airport?
Hello there
Min far har investeret i sådan en smart aiport express ting, og det synes jeg jo er ufatteligt smart. Desværre fornægter jeg apple produkter og vil derfor ikke eje eller have en Iphone eller ipad
Jeg prøvede så da jeg besøgte dem at se om jeg kunne spille musik via denne på min tidligere Galaxy s2, men det var ikke umiddelbart muligt
Jeg har dog kigget rundt på diverse hjemmesider for at finde ud af hvordan og om man kan, og det ser ud til det er muligt. Jeg kan bare ikke finde en guide som jeg forstår. Det er lidt for kyptisk til mig.
Jeg har været heldig at finde en enkelt app, hvor der skulle virke, men den skulle jeg give 45 kroner, hvilket jeg synes var lidt pebret blot for at finde ud af det virkede eller ej
Er der nogen her der med 100% sikkerhed kan fortælle mig om det kan lade sig gøre, og er til at sætte sådan forholdsvis enkelt op?
Jeg har ønsket mig dimsen i julegave, så det er ikke være end den kan byttes i tilfælde af at jeg nu skulle få den. Det forudsætter jo så bare den ikke er pakket ud, så det ville da være mest praktisk at vide det inden jeg pakker den ud
maj 2012
Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
Hvorfor så eje en Apple Airport?
Hmm.......
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 521
Måske kan man via computer-til anlæg. Men den løsning er jeg heller ikke interesseret i.
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 596
maj 2012
Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
Kan lige prøve at høre ad, når jeg ser mine techvenner
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 521
Er der nogen der kan forklare hvordan det kunne gå til?
Android og Apple Airport?