445 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

tjekke info på iphone 4s ? tjekke info på iphone 4s ?

Står og skal lave en byttehandel sidst på ugen, hvor jeg skal bytte til en iphone 4s 64gb... har overhovedet ikke forstand på de telefoner, så hvordan tjekker jeg hurtigst muligt om det er den rigtige telefon jeg står med ?? Telefonen skulle kun være en måned gammel og med kvittering og det hele... på forhånd tak for svar smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tjekke info på iphone 4s ?
  • Goffer
    Goffer Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 171
    #2   13. dec 2012 Tjek også lige om du kan få forbindelse.
    Fordi du kan umiddelbart ikke se om den skulle være IMEI spærret.

• #3   13. dec 2012 super, det er lige præcis de ting jeg gerne vil tjekke =)

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #4   13. dec 2012 En sidste ting er at du kan følge #1's fremgangs måde. Det nummer som står derinde, skal gerne matche nummeret på bagcoveret, og hvis den er købt et ordenligt sted står samme nummer også på kvitteringen. (Sidst nævnte er dog ikke altid de påføre dette. Ved at telenor gør)

Er der uoverens stemmelser kan det være fordi: 1) Den har fået skiftet bundkort, eller bag cover 2) Kvitteringen er falsk/fra en anden model

Og ja, og så skal du som #2 siger, huske at smide et simkort for at være sikker på den ikke er IMEI spærret. Lad dig ikke narre af hvis han siger det er fordi den er simlåst, så må han sætte sit eget simkort i og bevise modsat.

Slutteligt, så tjek at der ikke ligger et Cydia ikon på telefonen, for så er den jailbreaket.

Kommentér på:
tjekke info på iphone 4s ?

Annonce