1.117 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Mads N
Mads N
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hjælp til forbinde imellem computer og receiver. Hjælp til forbinde imellem computer og receiver.

Goddag alle

Jeg har netop investeret i en Samsung Ht-E6750W hjemmebiograf, som skulle erstatte et gammel surroundsystem i mit setup. Mit ønske er at forbinde dette sæt med mit samsung fjernsyn & min pc (med windows 7). Planen var at tilslutte min Samsung Receiver med mit fjernsyn via HDMI, men i forbindelse med fx netflix, og film og klip fra computeren, var det også mit formål at bruge mine nye højtalere, som computerlyd. Min computer er iøvrigt tilsluttet mit fjernsyn via et DVI/HDMI-kabel, så den kun overfører billede. Efter at have spurgt lidt omkring, købte jeg et optisk S/PDIF kabel som jeg forbandt fra min S/PDIF OUT-kanal bag i computeren til den S/PDIF IN-Kanal der er bag i mine nye receiver. Jeg valgte dernæst at vælge source på receieveren, til D-IN, men alligevel kan jeg ikke afspille lyd fra min computer over i højtalerne.

Efter forgæves at have kigget i manualer, og have kontaktet samsung selv, har jeg endnu ikke fundet en løsning. Derfor håbede jeg på, at nogen herinde ville høre mine bønner og assistere mig i denne situation?

Mvh Mads.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til forbinde imellem computer og receiver.
Kommentér på:
Hjælp til forbinde imellem computer og receiver.

Annonce