Hjælp til forbinde imellem computer og receiver. Hjælp til forbinde imellem computer og receiver.
Goddag alle
Jeg har netop investeret i en Samsung Ht-E6750W hjemmebiograf, som skulle erstatte et gammel surroundsystem i mit setup. Mit ønske er at forbinde dette sæt med mit samsung fjernsyn & min pc (med windows 7). Planen var at tilslutte min Samsung Receiver med mit fjernsyn via HDMI, men i forbindelse med fx netflix, og film og klip fra computeren, var det også mit formål at bruge mine nye højtalere, som computerlyd. Min computer er iøvrigt tilsluttet mit fjernsyn via et DVI/HDMI-kabel, så den kun overfører billede. Efter at have spurgt lidt omkring, købte jeg et optisk S/PDIF kabel som jeg forbandt fra min S/PDIF OUT-kanal bag i computeren til den S/PDIF IN-Kanal der er bag i mine nye receiver. Jeg valgte dernæst at vælge source på receieveren, til D-IN, men alligevel kan jeg ikke afspille lyd fra min computer over i højtalerne.
Efter forgæves at have kigget i manualer, og have kontaktet samsung selv, har jeg endnu ikke fundet en løsning. Derfor håbede jeg på, at nogen herinde ville høre mine bønner og assistere mig i denne situation?
Mvh Mads.
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 7 Emner: 11 Svar: 789
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 26
dec 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Jeg har været inde og vælge udgangen som standard - og når jeg sætter noget musik på computeren, så registrerer den det også i det der skema, der viser lydstyrken Altså de der bjælker der går op og ned.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 26
Hjælp til forbinde imellem computer og receiver.