{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kamera?
  • #1   16. dec 2012 Hvorfor ikk købe et Spejlrefleks kamera for de penge?..

• dude
    dude Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   16. dec 2012 Det billigste jeg kan anbefale er dette http://www.elgiganten.dk/product/foto-video/spejlrefleks-systemkamera/D700018200VR/nikon-d7000-d-slr-kamera-18-200mm-vr-objektiv resten er bare LÅRT LÅRT OG ATTER LÅRT

• Bo I
    Bo I Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 5 Emner: 19 Svar: 300
    #3   16. dec 2012 Fordi jeg syntes de er for store, vil gerne have et der kan være i lommen

• #4   16. dec 2012 Godt, Bo, der vil komme mange sjove forslag. Først hvad skal det bruges til. Skal det bare ligge i en lomme for at du har noget når du er på ferie, eller dribler rundt og har det sjovt, uden at være nervøs for at det bliver vådt eller bliver tabt i strandkanten. Så er jeg ret sikker på at det kamera leverer det du søger.
    Men vil du noget mere, hvor du har mulighederne for selv at være kreativ mht indstillingerne, så er spejlrefleks, eller lign vejen frem, men det ender som regel også med at være en dyrere historie.

@ mit.liv=HOLD.KÆFT skal vi ind på den linie du kører der, så er alt andet end D800 med nikon 200 f2 (kan nævne en lang række objektiver mere hvis du ønsker) eller bedre noget LÅRT LÅRT og atter LÅRT.
    Man kan altid rakke ned, men et spejl kan ikke altid være det rigtige, hvis det er for at have det kompakte.

• Bo I
    Bo I Tilmeldt:
    dec 2007

#5   16. dec 2012 Jeg skal bare have et nemt kamera, der kan være i lommen.... Men da jeg nogle gange snorkeldykker på ferie, var jeg interesseret i at vide hvordan kvaliteten bliver på billederne med det kamera når det er under vand

• #6   16. dec 2012 Under vand skal du nok ikke regne med det vilde. Der er en grund til at dem fotgraferer under vand bruger for flere 100000 kr udstyr på det. Det kræver MEGET lys, og sådan et lille blitz som er på det kamera skal du ikke forvente det vilde. Deværre

• Bo I
    Bo I Tilmeldt:
    dec 2007

#7   16. dec 2012 Jeg forventer heller ikke noget vildt, men kunne godt være at det bare var nogenlunde, skal ikke bruges til noget specielt, bare alm. Feriebilleder.

• #8   16. dec 2012 Du må da kunne finde nogle tests på den inde på nettet, evt youtube, samt nogle reviews om det er brugbart

• Casper S
    Casper S Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 161
    #9   17. dec 2012 Det tager fine billeder, har det selv og det fungere helt fint til undervandsbilleder og snorkel. Det største problem er at placere dig ordenligt når du snorkeldykker smiley

Jeg har ikke lige nogle af mine billeder jeg kan linke til, men du kan kigge her http://www.lenstip.com/125.6-article-Underwater_cameras_test_2010__Sony_Cyber-shot_DSC-TX5.html

Det billede der er med pigen ser ikke ud til at være manipuleret. Det ligner ihvertfald meget den kvalitet jeg får fra mit.

• Bo I
    Bo I Tilmeldt:
    dec 2007

#10   17. dec 2012 Mange tak for svar smiley

• #11   1. apr 2013 Jeg har et Olympus TG-810. Som er vandtæt til 10 meter. På en solskinsferie så er lyset da OK i vandet så billeder er da acceptable.

Kommentér på:
Kamera?

Annonce