{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.045 visninger | Oprettet:

William
William
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 24

Skal købe smartphone, men hvilken? {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal have en ny mobil, jeg ved ikke hvad jeg skal vælge.
Vil gerne have en stor mobil, gider ikke en mini og heller ikke en note-model.
Har ca. 4000 kr til rådighed og har kigget meget på en Samsung Galaxy S3 og den ser ud til at have fået gode anmeldelser, men holder de og har i nogle erfaringer med dem?
Er den for stor og er det en god investering?
Vil helst ikke have Apple, men kom gerne med en idé?:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal købe smartphone, men hvilken?
  • #1   16. dec 2012 du har selv svaret.. selv fortrækker jeg iphone.. men dem har du jo besluttet væk smiley køb du bare galaxy s3, folk der har dem er glade for dem.. så meget ved jeg.

• #2   16. dec 2012 Jeg har en sony xperia s og er rigtigt glad for den, men batteriet er noget lort og den skal lades op næsten hver dag.
    der er dog kommet mange andre udgaver af xperia siden så du kan jo kigge lidt her og se hvad folk syndes http://alatest.dk/anmeldelser/mobiltelefoner/c3-8/#f/brand:sony/age:2012|2012/feature_score_usability:1

• MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 74 Svar: 546
    #3   16. dec 2012 nokia lumia x20..så er det bare at vælge om det skal være 920 eller 820

• Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 144 Svar: 472
    #4   16. dec 2012 Jeg har en Samsung Galaxy s3, og er langt fra tilfreds. Syntes den er alt for ustabil. Før havde jeg en HTC Desire HD, den var meget mere stabil. Mit råd tag og kig på HTC One X +

• #5   16. dec 2012 jeg ligger ind med en helt ny htc one s hvis det er

• William
    William Tilmeldt:
    mar 2010

#6   16. dec 2012 Hmm, vil helst have Samsung, men synes også at 4000 er for meget for en S3, især hvis den første der skriver som har den, er utilfreds smiley

• #8   16. dec 2012 Jeg har lige købt en samsung galaxy med 4G, og det virker bare!
    Ellers ville jeg vælge en HTC.

• William
    William Tilmeldt:
    mar 2010

#9   16. dec 2012 Okay, tror det bliver en Samsung Galaxy Nexus smiley

• #10   16. dec 2012 En Nexus er godt valg da du får den rene android oplevelse og ikke skal vente 100 år på en producent specifik opgradering smiley så du altid har den nyeste android version ! smiley

• #11   16. dec 2012 En Nexus er godt valg da du får den rene android oplevelse og ikke skal vente 100 år på en producent specifik opgradering smiley så du altid har den nyeste android version ! smiley

• William
    William Tilmeldt:
    mar 2010

#12   16. dec 2012 S3 er bare for dyr, Nexus er mere min prisklasse. Men ved ikke om det der Google på den er godt smiley

• William
    William Tilmeldt:
    mar 2010

#14   16. dec 2012 Har ellers hørt godt om deres holdbarhed smiley

• #15   16. dec 2012 Vent med at købe en Lumia og generelt bare win8.. Der er Nada Apps, kommer fra iPhone og skal vende mig til der ingen apps, og dem der er, er som regel virkelig elendige.. Ikke engang facebook virker xD

• #16   17. dec 2012 Krogh--

Det med at den ikke dur' til fjernbetjening, må enten være en fejl 40 eller dit fjernsyn der ikke understøtter det. For min Far's sgs3 styre da hurtigt og præcist hans fjernsyn.
    Hvad skal man også med en dedikeret kameraknap? Hvis det er for svært at trykke på skærmen, siger du da bare "smile" og vupti, så tager den et billede:-) Og med den sidste opdatering 4.1.2 har kameraet lige fået lidt flere fede funktioner.

• #17   17. dec 2012 Martin B--

Du kan da få det i farver:-):-):-) http://www.youtube.com/watch?v=rGQOhVGFbyk&feature=youtube_gdata_player
    Det handler vel også lidt om hvordan man behandler sin telefon. Min har ikke en skramme... endnu:-):-)

• #18   17. dec 2012 Holder også med Martin B, har set flere S3ere som er flækket i rammen, uden de har tabt den.
    Samtidig den test kan de nemt skifte mobilen ud, de klipper konstant. Hvem ved måske er det Samsung som har sponsoret en masse mobiler så de kan blive udskiftet? smiley

• #19   17. dec 2012 har en lumia 920, windows 8 kører bare på den, har haft HTC'er siden jeg startede med smartphone trenden, jeg har på ingen måde fortrudt mit skift af styresystem

• #21   17. dec 2012 Nu var det jo ikke for at sige at sgs3 ikke kan ødelægges, men mest for sjovt...
    Selvfølgelig kan der da være klippet meget i de video'er, men jeg gir da heller ikke en skid for de der "random" drop....
    Her vinder sgs3 https://www.youtube.com/watch?v=2mrFnB-K1tE&feature=youtube_gdata_player

Hvis JEG skal tage en masse billeder, tager jeg sku spejlreflexen med på tur:-):-)

• #22   17. dec 2012 Jeg har en S3'er og jeg synes den er dejlig .-)

Selvfølgelig er der kritikpunkter. Jeg er ikke vildt imponeret over batteriet, det er nok det største problem jeg oplever. Jeg bruger den ikke vildt meget, men har jeg mobilnetværk tændt er den død 12 timer senere.
    Lidt af skylden kan dog gives mit job, idét jeg arbejder i en betonbygning.

Ellers har den efter seneste opdatering en fin brugerflade smiley

• #23   17. dec 2012 Jeg elsker min SGS3. Har haft den siden i sommers, og den er endnu ikke ødelagt. Jeg er så hamrende klodset at man skulle tro det var løgn, og min 1-årige leger også med den.

Den virker fint, er nem at bruge og jeg er glad for den. Teknisk snilde har jeg ikke, så mere konkret kan det ikke blive.
    Har ødelagt flere smartphones det sidste halvandet år, men den her holder da umiddelbart fint. Taber rigtig ofte mine telefoner.

jeg har haft en HTC, og det mærke skal jeg aldrig have igen. Efter et halvt år virkede den slidt, langsom, gik i stå og kunne ingenting. Alle jeg snakkede om det med, kunne berette om samme oplevelse med HTC, at den nærmest var slidt op efter et halvt år. At jeg tabte den og smadrede skærmen, hjalp nok ikke på det.

• #24   17. dec 2012 7500-Jonas:
    Du skal ikke være ked af din S3'er ikke kan holde strøm, bare jeg tænker på at bruge min 920 har den mistet 50% smiley

• #25   18. dec 2012 En barn på 1 år skal fandme da ikke lege med en smartphone, hvad sker det??

• #26   18. dec 2012 Onslow,
    hvorfor ikke? Man kan få en milliard gode og meget lærerige spil til små børn. Det er fantastisk!.

Nu har jeg så lært lektien, og forsikret den, så jeg blot får en ny, næste gang han ødelægger den smiley

Eneste ulempe er at skærmen er ret lille til formålet.

Kommentér på:
Skal købe smartphone, men hvilken?

Annonce