737 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Bærbar har rimeligt meget fart på :S HJÆLP! Bærbar har rimeligt meget fart på :S HJÆLP!

Heej folkens :S jaa jeg har fået mig en lille problem med min bærbare.. og denne gang aner jeg sku ikke lige hvad jeg skal stille på :S den har slået over i en eller anden tilstand, hvor systemet har sindsygt meget fart på om man så må sige :S jeg ved ikke hvordan man skal forklare det :S normalt skal en pc jo lige have lidt tid til at tænke, for at kunne åbne et program smiley Men har åbnet min bærbare her for et øjeblik siden, og den står konstant og tænker, og åbner mine internetsider og diverse andre ting jeg bruger, aalt alt for hurtigt, musik f.eks. det afspiller den også voldsomt hurtigt! Ved godt det umiddelbart lyder ret nice, men det er ret irriterende, og også en anelse svært at forklare.. enkelt sagt så gør computeren alt med turbo på, alt lige fra afspilning af videoer, til filer.. og jeg kan derfor slet ikke høre musik eller noget, fordi det fucker lyder op.. håber I kan hjælpe mig lidt på vej! tusind tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bærbar har rimeligt meget fart på :S HJÆLP!
  • #1   21. dec 2012 Det lyder edersparkme mærkeligt..
    Hvis det kun er musik problemet er galt med, så har du nok skruet op for hastigheden i den afspiller du spiller musik på.

En computer kan ikke arbejde hurtigere end den gør, så det du siger med at dine programmer åbner hurtigere er placebo effekt - det kan den ikke. Din harddisk arbejder altid i det højeste tempo den kan, så den bliver ikke på magisk vis 'turbo'. smiley

Måske du skal opdatere dine grafik og lyddrivers.
    Hvilket mærke og hvilken model bærbar er det? Så kan jeg finde det for dig.

• #2   21. dec 2012 det er noget fujitsu siemens, model ved jeg ikke lige ;D smiley en gammel en ;D jamen, f.eks. den der cirkel der kommer ved pilen når den skal tænke, den drejer også vildt stærkt rundt i forhold til normalt.. ved ikke om det hjælper noget? smiley

• #3   21. dec 2012 Er du helt sikker på det?
    For det var et problem man havde i 80'erne og 90'erne med DOS (før Windows), hvor at et spil f.eks. var lavet til en 5Mhz processor, så kørte det dobbelt så hurtigt på en 10Mhz smiley

Tror godt windows forstår at rette sig efter hastigheden, der er jo en indbygget clock som alt forholder sig til ^^
    Du bliver nødt til at finde modelnummeret smiley
    Så skal du skrive det ind her: http://support.ts.fujitsu.com/download/index.asp?lng=COM&Level1=&LNID=44
    og se om der er en driver til dit lydkort og grafikkort. Eventuelt chipsæt smiley

• #4   22. dec 2012 Det prøver jeg lige senere!! Tusind Tak for hjælpen smiley !!

Kommentér på:
Bærbar har rimeligt meget fart på :S HJÆLP!

Annonce