{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
591 visninger | Oprettet:

konGEN!
konGEN!
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 72

MacBook opdatering. HELT BLANK:) {{forumTopicSubject}}

kæresten har sådan en her : http://www.everymac.com/systems/apple/macbook/specs/macbook-core-2-duo-2.1-white-13-early-2008-penryn-specs.html

jeg og hende er begge 112% blanke på mac styresystemet når det kommer til det tekniske....!

nu skriver den noget med at hendes os er for gammelt til at hun kan bruge den på netbank... så det skal jo opdateres...

når jeg klikker på æblet oppe i venstre hjørne er der et punkt der hedder softwareopdatering...

men den siger den ikke fandt nogen software opdateringer tilcomputeren....

hvad gør jeg så?

ellers noget jeg bør vide?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MacBook opdatering. HELT BLANK:)
  • #1   23. dec 2012 På min kører opdateringer gennem AppStore.

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #2   23. dec 2012 Jeg er 99% sikker på i læser forkert hvad der står skrevet, prøv at tage et screen shot af fejl beskeden.

• konGEN!
    konGEN! Tilmeldt:
    sep 2012

#3   23. dec 2012 daniel : du er ikke helt ved siden af der.... nu prøvede jeg lige at logge ind... og det kunne jeg... koner og computere:)

men nok om det så.....

men hvad nu hvis man bare vil opdatere den så? er det bare gennem app store og koster det?

• #4   23. dec 2012 mon ikke nærmere det er det program som din netbank bruger, ved pc'er bruger java, om en mac gør ved jeg ikke, men er ret sikker på at det er der fejlen ligger, og ikke med styresystemet, ellers er det da ret så dumt lavet.

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #5   23. dec 2012 Morten P.
    OsX, windows, linux, etc. benytter alle Java.

kongen, igennem app store eller ind under hvor du var før, ved software opdateringer. Hvis ikke der er nogle software opdateringer, så er du fuldt ud opdateret.

Der er selvfølgelig muligheden for at opgradere styresystemet, koster 119 kr. Men hvis det køre fint som det køre nu, så lad være med at opgradere. Jeg tog selv springet fra Lion til Mountain Lion for 2 måneder tilbage. Og det har jeg virkelig fortrudt, og kun et spørgsmål om en dag med lidt ekstra tid, så går jeg tilbage til Lion.

• konGEN!
    konGEN! Tilmeldt:
    sep 2012

#6   23. dec 2012 daniel . tror bare jeg lader den blive hvor den er så:)

takker for hjælpen!:)

Kommentér på:
MacBook opdatering. HELT BLANK:)

Annonce