591 visninger
|
Oprettet:
MacBook opdatering. HELT BLANK:) {{forumTopicSubject}}
kæresten har sådan en her : http://www.everymac.com/systems/apple/macbook/specs/macbook-core-2-duo-2.1-white-13-early-2008-penryn-specs.html
jeg og hende er begge 112% blanke på mac styresystemet når det kommer til det tekniske....!
nu skriver den noget med at hendes os er for gammelt til at hun kan bruge den på netbank... så det skal jo opdateres...
når jeg klikker på æblet oppe i venstre hjørne er der et punkt der hedder softwareopdatering...
men den siger den ikke fandt nogen software opdateringer tilcomputeren....
hvad gør jeg så?
ellers noget jeg bør vide?
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 63 Svar: 512
okt 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
sep 2012
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 72
men nok om det så.....
men hvad nu hvis man bare vil opdatere den så? er det bare gennem app store og koster det?
aug 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 778
okt 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
OsX, windows, linux, etc. benytter alle Java.
kongen, igennem app store eller ind under hvor du var før, ved software opdateringer. Hvis ikke der er nogle software opdateringer, så er du fuldt ud opdateret.
Der er selvfølgelig muligheden for at opgradere styresystemet, koster 119 kr. Men hvis det køre fint som det køre nu, så lad være med at opgradere. Jeg tog selv springet fra Lion til Mountain Lion for 2 måneder tilbage. Og det har jeg virkelig fortrudt, og kun et spørgsmål om en dag med lidt ekstra tid, så går jeg tilbage til Lion.
sep 2012
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 72
takker for hjælpen!:)
MacBook opdatering. HELT BLANK:)