Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  iPhone 5 - 24 timers opladning?
  • Danni
    Danni Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 416
    #1   25. dec 2012 Dengang det hed nokia 3210, skulle man - ikke idag.

• #3   25. dec 2012 Bare brug den, og lad den op når den selv beder om det

• #4   25. dec 2012 Så jeg kan bare gå i fuld gang med den nu? smiley

• #5   25. dec 2012 Ja.

• #6   25. dec 2012 det bar og brug den, der er rigelig strøm. smiley også lad vær med at lade den løbe helt tør, det kan batteriet heller ikke så godt li

• #7   25. dec 2012 Batteriet har absolut ikke noget imod at blive kørt helt tør. Det har faktisk godt af det en enkelt gang eller to. Efter jeg kørte mit helt tør, så holder batteriet pludselig meget længere tid. Også ved kraftig brug.

• Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 234
    #8   25. dec 2012 mikkel h
    Du har vist misforstået noget. Hvis man lader sin telefon helt op hver gang og derefter aflader den helt, så holder batteriet meget bedre, end hvis man ikke gør det. Det fungerer bare ikke så godt i dagligdagen, hvis man skal hen og aflade telefonen hver evig eneste gang! smiley

• #9   25. dec 2012 his du spørger inde i en butik siger de stadig den skal oplade men kun 16 timer, jeg har altid gjordt og jeg har ikke nogle problemer, hvor i mod nogle jeg kender ikke har gjordt hvor deres batteri ikke er det bedste mere!!! og de første 2-3 gange ca. er det bedst du aflader den helt indtil tlf går ud og oplader den helt op til 100%, så er du sikker på der ikke sker noget !!!

• #10   25. dec 2012 Der er nu noget om det Mikkel H siger. Jeg har også læst at den type batteri har bedst af ikke at blive kørt helt flad. Og det tager ingen skade af klat ladning.
    Jeg tror det var på Apples hjemmeside jeg læste det.

Kommentér på:
iPhone 5 - 24 timers opladning?

Annonce