{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oister
  • #1   25. dec 2012 aaaarh Cille F jeg har fuld dækning over alt og hvis 3 ikke dækker ryger det over på tdcs priserne er gode og har aldrig haft bedre udbyder smiley

• P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #2   25. dec 2012 Har os 3 og ingen problemer her. Oister er på 3's net men med nedsat hastighed.

Men du får intet ud af at spørge her. Det bliver mudderkastning fordi folk har forskellige erfaringer osv. Prøv lykken med et selskab og er det ikke i orden så skift smiley

• #4   25. dec 2012 hold dig fra telia for det er det værste lort køb 3

• #5   25. dec 2012 Hvor jeg bor har jeg nærmest ingen 3 dækning, og jeg har derfor sat telefonen på konstant TDC = Fuld forbindelse.

Det er selvfølgelig ærgerligt, at jeg ikke kan få fuld hastighed herhjemme, men der går den bare på WLAN hvis det er.

Og selvom vi åbenbart ikke skulle kunne roame på TDC, altså have data, så har jeg det alligevel - jo, det er langsomt, men til Facebook/mail osv. kan det sagtens bruges.

Og så er det jo RØVbilligt.

143 kr for 11 timer og 11 GB data

• #6   25. dec 2012 Go oister!

• Marcin S
    Marcin S Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Svar: 14
    #7   25. dec 2012 Har selv oister, og nogen områder halter det lidt dækningsmæssigt, men ellers er det udmærket selskab, men du skal bare håbe på ikke at skulle have fat i kundeservice, den halter meget.

men når det fungerer, som det gør det meste af tiden så er det kanon og til gode priser.

Kommentér på:
Oister

Annonce