979 visninger
|
Oprettet:
Computer-forretning. {{forumTopicSubject}}
Hey.
Nogle der kender en fysisk butik der har åbent torsdag-fredag som sælger computerhardware til gode priser ?
Skal bruge en intern harddisk til min bærbar.
aug 2012
Følger: 1 Emner: 84 Svar: 275
dec 2007
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 23 Svar: 376
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Svar: 1.568
Men altså, steder jeg handler (fysisk) er; Data Engros, Stratek Data og Føniks, der alle ligger på Falkonér Allé på Frederiksberg.
Dataworld vil jeg gå i en stor bue udenom. Høje priser og mildest talt elendig RMA-service. Vedr. MM-Vision (som ligger i Roskilde), så er de kun at anbefale når det drejer sig om PSU'er (Seasonic-forhandler) samt bærbare (Clevo'er).
(Jeg har i øvrigt lagt ca. 20.000,- de sidste to-tre år hos Komplett, så det er ikke fordi, at jeg har et horn i siden mht. Komplett
aug 2012
Jeg har kigget lidt rundt og det er umiddelbart virksomheder/hjemmesider som Komplett og Dustin, som har de bedste priser/mest for pengene/største udvalg, så jeg tror jeg vil tage en tur til Komplett på fredag, eller bestille en på dustin..
Måske er der en uafhængig computerkompetent person der vil rådgive mig lidt om hvad jeg skal købe ?
Jeg har en Samsung RV511, hvis harddisk tilsyneladende er brændt sammen, og skal derfor bruge en ny...
Har kigget lidt på den her:
http://www.dustinhome.dk/product/5010456523/seagate-momentus-xt-hybrid-2-5-500gb-7200rpm-sata-300/#intcmp=searchProvider_dacsa
Eller den her:
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=631624
Hvilken er bedst? og er der en der ved om de overhovedet passer i min computer ?
Jeg skal mest bruge den til dl. af film, musik, og spille lidt forskellige spil.
Kom gerne med andre forslag. Mit budget ligger på omkring 5-700. Den skal have min 500GB plads, og ellers bare fungere, og køre optimalt.
På forhånd tak for hjælpen, og godt nytår
aug 2012
Helst fysisk butik, da jeg er ved at blive træt og utålmodig af at min computer ikke virker, men ville da godt kunne overleve at vente et par dage ekstra på noget der er dét bedre
Men tusinde tak for dit svar.
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Svar: 1.568
150,- over dit budget, men klart det mest oplagte valg. Den kan afhentes på Fr.berg i morgen.
(Jeg har i øvrigt selv 500GB-versionen, der har lidt færre SSD-hukommelse. Den store skulle være lidt bedre)
aug 2012
feb 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 390
Det er en rigtig fin løsning, hvis man ikke kan nøjes med 128/256gb i en SSD, eller bare ikke vil betale så meget for en harddisk. Den er hurtigere end en HDD, men må bestemt ikke sammenlignes med en SSD.
Håber at det hjalp.
Computer-forretning.