{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Computer-forretning.
  • Jay
    Jay Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 84 Svar: 275
    #1   27. dec 2012 Orv forresten - det skal være omkring Nordsjælland/København.

• #2   27. dec 2012 MM-Vision ligger også på sjælland - se mere på deres hjemmeside.

• #3   27. dec 2012 Hvis han skal bruge noget torsdag eller fredag og i øvrigt skal bruge en fysisk BUTIK, så kan han under INGEN omstændigheder vælge Komplett.

Men altså, steder jeg handler (fysisk) er; Data Engros, Stratek Data og Føniks, der alle ligger på Falkonér Allé på Frederiksberg.
    Dataworld vil jeg gå i en stor bue udenom. Høje priser og mildest talt elendig RMA-service. Vedr. MM-Vision (som ligger i Roskilde), så er de kun at anbefale når det drejer sig om PSU'er (Seasonic-forhandler) samt bærbare (Clevo'er).

(Jeg har i øvrigt lagt ca. 20.000,- de sidste to-tre år hos Komplett, så det er ikke fordi, at jeg har et horn i siden mht. Komplett smiley De har bare ingen fysisk butik, kun afhentningssteder samt den sandsynligvis længste leveringstid i branchen grundet lager i Norge)

• Jay
    Jay Tilmeldt:
    aug 2012

#4   27. dec 2012 Mange tak for svar smiley
    Jeg har kigget lidt rundt og det er umiddelbart virksomheder/hjemmesider som Komplett og Dustin, som har de bedste priser/mest for pengene/største udvalg, så jeg tror jeg vil tage en tur til Komplett på fredag, eller bestille en på dustin..
    Måske er der en uafhængig computerkompetent person der vil rådgive mig lidt om hvad jeg skal købe ?
    Jeg har en Samsung RV511, hvis harddisk tilsyneladende er brændt sammen, og skal derfor bruge en ny...

Har kigget lidt på den her:
    http://www.dustinhome.dk/product/5010456523/seagate-momentus-xt-hybrid-2-5-500gb-7200rpm-sata-300/#intcmp=searchProvider_dacsa
    Eller den her:
    http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=631624

Hvilken er bedst? og er der en der ved om de overhovedet passer i min computer ?
    Jeg skal mest bruge den til dl. af film, musik, og spille lidt forskellige spil.

Kom gerne med andre forslag. Mit budget ligger på omkring 5-700. Den skal have min 500GB plads, og ellers bare fungere, og køre optimalt.

På forhånd tak for hjælpen, og godt nytår smiley

• Jay
    Jay Tilmeldt:
    aug 2012

#5   27. dec 2012 Kim HAP ^
    Helst fysisk butik, da jeg er ved at blive træt og utålmodig af at min computer ikke virker, men ville da godt kunne overleve at vente et par dage ekstra på noget der er dét bedre smiley
    Men tusinde tak for dit svar.

• #6   27. dec 2012 http://www.fcomputer.dk/hardware/harddisk/interne/seagate/momentus-xt-hybrid-harddisk-2.5%E2%80%B3-sata-600-750gb%282%29.html

150,- over dit budget, men klart det mest oplagte valg. Den kan afhentes på Fr.berg i morgen.

(Jeg har i øvrigt selv 500GB-versionen, der har lidt færre SSD-hukommelse. Den store skulle være lidt bedre)

• Jay
    Jay Tilmeldt:
    aug 2012

#7   27. dec 2012 Kan du forklare kort og præcist hvordan en hybrid harddisk udskiller sig fra en manuel :)?

• #8   27. dec 2012 En hybrid har en lille SSD harddisk indbygget som den bruger som cache. Det vil, i grove træk, sige at den selv finder ud at hvilke filer der bliver brugt mest, og ligger dem på SSD delen, og derved får du en hurtigere opstart af computeren, og muligvis bliver nogle af dine programmer loaded hurtigere.
    Det er en rigtig fin løsning, hvis man ikke kan nøjes med 128/256gb i en SSD, eller bare ikke vil betale så meget for en harddisk. Den er hurtigere end en HDD, men må bestemt ikke sammenlignes med en SSD.
    Håber at det hjalp. smiley

Kommentér på:
Computer-forretning.

Annonce