535 visninger
|
Oprettet:
Ny bærbar {{forumTopicSubject}}
Jeg skal have mig en ny bærbar, og jeg er bare en nar på det område af hvad der er godt osv.
men har kigget på denne her - (link fjernet)
den må maks koste 6000, nogen der kan hjælpe med om den er god nok eller om der er bedre til samme pris
det skal være en 15''
feb 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 390
Det er en rigtig fin bærbar, men var det mig, ville jeg nok gå efter en SSD og så købte en ekstern, hvis du har brug for mere plads. Jeg har selv en 180gb ssd i min og synes det er rigeligt i en laptop
mar 2009
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 54
feb 2011
Så kan jeg anbefale denne. Det er uden GFX, men hvis du ikke skal game er det også ligegyldigt. Desuden er der HD4000 på CPU'en, som sagtens kan trække mindre spil såsom LoL, hvis det skulle blive aktuelt.
Den koster 500 mindre, vejer 1kg mindre og har SSD, hvilket jeg synes er super vigtigt. Og for kun 200 ekstra kan du opgradere SSD'en fra 120 til 180gb.
Den fåes også i en 14" som jeg selv har og er super glad for.
(link fjernet)
Denne er den samme, bare med fullHD skærm, men koster så også 1000 kr mere, så det skal du gøre op med dig selv, om det er det værd.
mar 2009
og ved godt at jeg kan købe en ekstern, men den gider jeg ikke have med rundt, bare for at være lidt besværlig
feb 2011
mar 2009
feb 2011
At han synes bedre om hans eget forslag end dit, betyder jo ikke at han har taget en beslutning. Det betyder bare at dit alternativ ikke var interessant.
Og jeg forstår ham nu godt. Lenovos highend maskiner er virkelig fede og som regel det bedste valg, men jeg ville ikke anbefale en 3k Lenovo til nogen.
mar 2009
og jeg kunne godt lide de forslag som Adrenaline . kom med, jeg havde bare brug for mere plads end lige de 120-180gb.
det må blive en ssd næste gang så, så har de dem nok også med lidt mere plads på og til lidt billigere penge end nu
Men tak for forslagene begge to
i er velkomne til at komme med nogle andre hvis i syntes der er noget andet der kunne være bedre
Ny bærbar