{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Computer - hjælp :)
  • P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #1   13. jan 2013 Havde taget denne i stedet http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=761418
    Hvis den skal medbringes til skole hver dag vil jeg anbefale dig en skærm på ca. 13 tommer.

• #2   13. jan 2013 Hvorfor ville du tage den? smiley

• Mathias B
    Mathias B Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 32
    #3   13. jan 2013 Hvorfor er det at de nye billige bærbare computere, sjældent kører over 2Ghz :O?

• Mathias B
    Mathias B Tilmeldt:
    jan 2013

#5   13. jan 2013 Ja, men for år tilbage der havde en computer i samme prisklasse en kraftigere cpu smiley

• P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #6   13. jan 2013 Havde taget den pga. Asus er en super producent af bærbare - det er Acer ikke. Derudover er CPU'en bedre i den jeg linker til.

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #7   13. jan 2013 (link fjernet) Smid lidt mere i bøtten, den her er langt bedre med bl.a, lavere vægt og ssd,

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

#8   13. jan 2013 Hvis han endelig skal have windows med, og ikke selv kan finde ud at cracke det, så er de ekstra 1700 kr han skal smide på bordet kontra de forslag der er kommet her i tråden, dæleme da også godt givet ud, det er trods alt 3-6 år han skal bruge bærbaren.

Kunne personligt aldrig nogen sinde drømme om at tage en 15.4" til skolebrug, den kan jo næsten ikke være i tasken, og får du endelig presset den derned så kan du leve 3-6 år med en godt sjat kg ekstra på ryggen. Næh, jeg står 100% ved mit forslag fra mm-vision, du finder ikke en bærbar hvor du får lige så meget for pengene, og som egner sig så godt til skolebrug (i den prisklasse) som den gør.

• #10   13. jan 2013 nej nej nej nej celeron nej nej nej, det er virkelig at rippe kunderne i elgiganten!!!!

• Mathias B
    Mathias B Tilmeldt:
    jan 2013

#11   13. jan 2013 En SSD er rimelig irealevant i den her sammenhæng. En SSD med tilstrækkeligt plads, er for dyr til en computer i den klasse.
    Vil jeg ihvertfald mene smiley

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

#13   13. jan 2013 Mathias B.
    Hvad pokker snakker du om, i den her sammenhæng? Hvornår har man nogensinde skulle bruge mere end 128gb til skolearbejde og netsøgning. Synes da bestemt også det er værd at satse på en SSD, den lynhurtige opstarts tid er guld værd igennem skoletiden, når man blot lige skal klappe skærmen op og skrive et par hurtige notater og så videre i programmet igen, så duer det ikke man skal vente 1-1.5minutter hvergang.

Jonas, overdrivelse fremmer også forståelsen hva :), (50%) hvis vi tager udgangs punkt i han selv kan skaffe Windows eller har det i forvejen, så er det nu kun 25% eller 1000 kr i dejlige runde tal, det er altså til at overleve/finde et sted i familien.

Anders C / Dr Perle, bedre kan det ikke siges. Celeron høre fortiden og pentionisterne til.

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

#14   13. jan 2013 .. Ahh der må jeg give mig, ved ikke lige hvor mine tanker var henne af før :). Står dog forsat ved alt andet jeg har skrevet i tråden her smiley

• Mathias B
    Mathias B Tilmeldt:
    jan 2013

#15   13. jan 2013 Der må jeg nok give jer ret, jeg troede faktisk at de var meget dyere smiley

Kommentér på:
Computer - hjælp :)

Annonce