1.601 visninger
|
Oprettet:
Apple eller windows bærbar? {{forumTopicSubject}}
Da jeg har været så uheldig at min bærbar er gået i stykker skal jeg ud og invistere i en ny men overvejer lidt en macbook men har ingen ide om det noget der virker da jeg altid har haft windows bærbare.. Dog har jeg selv apple tv, iphone 5 osv..
Hvad ville i vælge og hvorfor? Macbook Pro eller Macbook air?
Den skal forresten bruges til internet, arbejde, og evt gerne kunne spille ..
nov 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 7 Svar: 96
Man kan da sikkert godt finde en mac der er til at spille på men så koster den også en bondegård, og har stadig ikke noget hardware i som er rigtigt gaming venligt. hvad spiller du`?
maj 2007
Følger: 30 Følgere: 28 Fotoprofiler: 1 Emner: 83 Svar: 1.066
Dog er det da til tider lidt træls du ikke bare kan installere hvilket som helst spil på den, men man kan jo installere windows på den samtidig, dog har jeg ingen erfaring med dette.
feb 2010
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
Mht. spil så bliver flere og flere spil kompatible med Mac. Et eksempel kunne være Diablo. Det nye Simcity bliver vidst os Mac kompatibelt.
maj 2007
Følger: 30 Følgere: 28 Fotoprofiler: 1 Emner: 83 Svar: 1.066
Så længe der ikke er FPS spil så er det trist!
feb 2010
nov 2011
feb 2010
Hardwaren er dog lige så god i Mac produkterne. F.eks. kan den nye iMac vælges med et GTX680 kort.
Nu går snakken med laptops, så ville en 15" Macbook med et GT 650M være ganske fint til gaming.
nov 2011
feb 2010
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 4
nov 2011
Man kan nok stille det sådan op at hvis man køre mac så har man brugervenligheden på sin side, og windows er lidt mere advanceret i form af der kan laves en masse ting om og rodes en masse.
I sidste ende er det her et religions spørgsmål der er for og imod, man skal holde si til det system man syntes er godt, jeg syntes personligt at mac er kanon til mange formål, men når jeg skal arbejde og spille nogle spil så er det windows der vinder for mit vedkommende.
Der er ingen grund til at svine nogle af systemerne til da det mange gange ikke er dem der er problemet men brugeren.
Mvh. John
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 4
Apple eller windows bærbar?