{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bærbare computere
  • #1   22. jan 2013 dobbelt op på dit budget hvis du vil have noget du kan spille på de næste 2 år frem

  • #2   22. jan 2013 skal du spille de samme spil i 4 år? eller alt det nye der kommer?

  • P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #3   22. jan 2013 (link fjernet)

  • #4   22. jan 2013 Mads S

    har du plantlagt hvilke spil du skal spille 4 år ud i fremtiden, kender du nogen der nogen sinde har sagt det her skal jeg spille de næste 4 år og ikke andet...?



  • #5   22. jan 2013 han søgen efter computer ligger op til at det er ældre spil han skal spille...
    jeg har en ven fx. der ikke rigtig spiller computer.. lige ud over et spil (hon) når han kan spille med os andre.. tror næsten stadig at han er sådan om 4 år.. med hon.. for han spiller det ikke særlig tit


  • #6   22. jan 2013 Mads S

    tja, folk de læser vidst hvad de vil læse, kan ikke rigtig se sammenhængen i det han har skrevet og det sidste du skrev...


  • #7   22. jan 2013 hold nu bare kæft rasmus, har du ikke andet at lave?.. lad være med at blive sur over et spørgsmål...

  • #8   22. jan 2013 jeg spiller også meget.. men aldrig rigtig spil som trækker noget.. så min ku måske godt holde i 3 år
    spiller spil som: Hon, CS go, cod3, minecraft osv..


  • #9   22. jan 2013 ved ikke engang hvorfor jeg bruger tid på at forklare dig det rasmus, da det ikke er dig der søger råd i dette forum..

  • #10   22. jan 2013 Mads S

    "han søgen efter computer ligger op til at det er ældre spil han skal spille... "

    Hvor, og det ville ikke gøre mig noget hvis du bare selv gad lukke røven, for du lukker da seriøst mere lort ud end mig smiley


  • #11   22. jan 2013 ved at han vil have den til at holde op til 4 år.. læs mellem linjerne..
    ville du være sød ikke at skrive til mig mere? ku være så rart..
    jeg har endnu ikke lukket lort ud på dette forum..
    måske fejl kommunikerede jeg i første indlæg.. betyder sgu da ikke at du skal køre på mig for det???


  • #12   22. jan 2013 læs lige hele forumet igennem igen.. og læg mærke til hvem der startede off-topic.. jeg spørg bare.. du har alt for travlt med at have ondt i røven på andres vejne.. stop det.. får lange løg af dig

  • #14   22. jan 2013 en stationær er svær at slæbe med i skole men hvis man vil spille så er det sku mest optimalt og billigst

  • #15   22. jan 2013 Du får ikke en bærbar der varmemæssigt kan holde til gaming i 4 år, samtidig med at den stadig vil yde godt til den tid - og slet ikke til dét budget.

    Køb en stationær. De penge kan helt sikkert samle noget seriøst.


  • #16   22. jan 2013 Mads S

    du må sQ da være idiot, jeg skrev at folk læste hvad de ville, og bagefter siger du jeg er en klovn der bare burde læse mellem linierne...?

    prøv at få lidt overblik over de samtaler du har før du siger andre ikke har det smiley


  • #17   22. jan 2013 Har selv den mm-vision bærbar, der bliver linket til i denne tråd, og den har udemærket batterilevetid til skole, den kan trække de fleste spil på 'høj', har en hurtig ssd og vejer 2,7 kg. Jeg synes den er et godt bud til de 7700,-

Kommentér på:
Bærbare computere

Annonce