{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.058 visninger | Oprettet:

Haha H
Haha H
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

Ingen 3g netværk... {{forumTopicSubject}}

hej, jeg er teila kunde, og har den dyreste mobil pakke ved dem, og har en iphone 4s, men jeg har ikke 3g dægning, jeg ringede til kundeservice idag, og hun sagde at jeg bare skulle slå det til på den og den måde, men det var det, og jeg prøvede at at slukke den og så sætte det til igen, og yay 3g netværk. men kun i ca 30 sekunder, jeg bor midt i byen, og min kæreste har samme abb. og bor i samme lejlighed og han har det hele tiden ?
nogen der har samme problem eller ved hvad der kan gøres ved det ?? (:

(jeg har kun edge netværk, hvilket som gør fx youtube videoer på fx 2 min kan ta min 10 min at se, ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen 3g netværk...
  • #1   25. jan 2013 Prøv tag simkortet ud i 2 min. Evt pudse det lidt. Og så sæt det i igen. Det kan hjælpe. Ellers kan det tyde på der er en fejl på simkortet. Eller en anden uforklarlig fejl. Har selv et familie medlem der har telia der havde samme problem. De resettede det hele derinde og så virkede det.

• Rune  L
    Rune L Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 116
    #3   26. jan 2013 Han nemt være telefonen der er problemet
    Smartphones har ikke den bedste antenne især iphone 4 pg 4's har haft problemer

• Haha H
    Haha H Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2
    #4   27. jan 2013 tak for svarene (:

der har aldrig været problemer førhen, heller ikke med min gamle iphone eller den jeg har nu det første halve år ca, har prøvet at tage simkortet ud og pudse det og yes der kom 3G men iggen ikke særlig lang tid, men jeg smutter ind til telia imorgen (:

Kommentér på:
Ingen 3g netværk...

Annonce