Steam Spil-problem {{forumTopicSubject}}
Hej folkens.
Jeg er ekstremt antiteknisk anlagt og søger derfor en der kan hjælpe mig med mit problem.
Det er det eneste problem jeg har i forbindelse med spil fra min steam account og synes derfor det virker lidt underligt.
Det drejer sig om spillet Worms revolution (åndsvag som det lyder) Når jeg åbner spillet kan jeg sagtens se menuen og det hele og nærmest starte spillet. Problemet er bare at når jeg starter selve spillet kan jeg hverken se banen eller mine "spillere" men jeg kan sagtens "spille" spillet da jeg kan høre lyden reagere på mine handlinger i baggrunden, mens jeg kan se den bar over spillerne, der viser navn og hp.
Hvad skal jeg gøre for at ordne dette problem. Det burde ikke være noget problem for min hardware at køre spillet så vidt jeg lige kan se, og siden jeg kan trække andre spil af samme dur og endda med større krav til computeren, kan jeg ikke forstå hvad der er galt.
Det eneste jeg kan sige der måske kan hjælpe er, at der kommer et popup om "ikke optimal skørmopløsning" når jeg starter spillet, hvis det er til nogen hjælp. Håber der er nogle der kan hjælpe.
- Jeppe
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 20 Svar: 2.479
Find producenten af din bærbar/stationær og gå ind på deres hjemmeside og skriv modelnummeret ind. Typisk under support eller downloads.
Hvis det er en byg selv PC skal du finde navnet på grafikkortet og gå ind på henholdsvis nvidia.com eller AMD.com, alt efter om du har Nvidia eller AMD grafikkort.
Har du intet grafikkort i din stationære kører den nok på en indbygget chip på motherboardet. I så fald skal du finde motherboardets mærke og model, og gå ind på producentens hjemmeside og finde VGA driveren til dét bræt du har. Igen, hvis det er byg-selv.
Efter du har gjort det, ser vi lige om du stadig har problemer.
aug 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 34 Svar: 280
aug 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 34 Svar: 280
Navn på grafikkort
Intel® HD-grafik
Samlet grafisk hukommelse
Ca. 1754 MB*
Det skal lige siges at det er en bærbar brugt til skolearbejde primært hvor de ting jeg har på den udelukkende er letkrævende ting og kun lige er til tidsfordriv engang imellem .:)
Steam Spil-problem