{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

Computer kører dårligt {{forumTopicSubject}}

I et desperat forsøg, håber jeg nogen herinde kan guide mig med et problem smiley

Mit PC setup inden jeg beskriver problemet:
I5-3570k (Bliver sjældent over 50 Grader)
Corsair 8GB DDR3 1600MHz CL8 (2x4) (16gb ialt)
OCZ Vertex 4 SSD - 128 GB x 2 (Raid 0)
ASUS GTX680-DC2T-2GD5
ASUS SABERTOOTH Z77

Problemet:
Er for nyligt begyndt at spille WoW (25man raids) og det kan min pc SLEEET Ikke klare, kører jeg "fair" setup, lagger det stadig, og kører langt fra rent.

Mindre problemer jeg har oplevet:
Åbner jeg stream/facebook eller lign mens jeg er på ventrilo lagger ventrilo for mig 10-15 sek efter (mens face eller stream kører)

Små pixel fejl omkring ens karakter / mount i WoW (ingen rene kanter) (Ikke altid)

Hvis jeg streamer et spil går min FPS fuldstændig galt (yderligere pris i know)

Min MS i spillet er omkring 25.

Jeg kan godt spille spillet på almindelig basis, med good / high grafik.. Men mente jeg burde kunne køre ultra med dette setup? smiley

Håber virkelig der er nogen kloge hoveder der kan pege mig i den rigtige retning, så giver jeg en øl i lufthavnen.

Mvh

Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Computer kører dårligt
  • #1   8. feb 2013 Formater den.. Det kan være en usyndelig virus, som går ind og stjæler din CPU's ydelse.. Tjek joblisten (CTRL+ALT+DEL), gå ind i ydelse.. Der kan du se hvor mange % af ram og CPU der bliver brugt.. Prøv at se om den bruger meget når den bare står i idle tilstand.
    Udover det, kan der også være installeret for meget lort, mange steder på computeren, som også kører i baggrunden smiley

• #2   8. feb 2013 Kasper M.. Den er nyformateret da jeg troede det kunne være problemt

Mens jeg spiller lige nu, i bgs osv.. ligger ram på 4gb, og CPU brug på 25-30%

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.546
    #3   8. feb 2013 Har du indstalleret driveren til dit grafikkort?
    Eller bare drivere generelt.

• #4   8. feb 2013 Assviolater.. Alle drivere er selvfølgelig installeret, og hentet fra producenternes hjemmesider

• #6   8. feb 2013 Nvidia Control Panel > Manage 3D Settings > Power management og sæt den til ( PREFER MAXIMUM performance

PROBLEM SOLVED!

• #7   8. feb 2013 Dennis D:
    Der sidder en Corsair 850 GOLD i smiley

Har ikke prøvet GFX i en anden maskine desværre

• #8   8. feb 2013 Mads H.. Den stod til adaptiv funnktion eller lign, har prøvet at sætte på max, og går i test mode smiley

Har det meget at sige?

• #9   8. feb 2013 adaptiv er så den tilpasser sig programmet, prøv evt at find wow på listen og sæt den til performance

Kommentér på:
Computer kører dårligt

Annonce