Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vodka i telefon!
  • #2   23. feb 2013 Giv den til en grønlænder, så skal den nok blive tømt og gjort rent.

• #3   23. feb 2013 Har prøvet det samme (dog bare i vand)
    Jeg skilte den ad så meget jeg kunne uden at skrue og så puttede jeg den i ovnen på 50 grader, tog den ud og ventede et døgns tid til det var helt 100% tørt og så samlede jeg den igen... du skal virkelig være tålmodig

- ved dog ikke om det virker når der er gået længere tid, jeg gjorde det med det samme

• #4   23. feb 2013 Giv den antabus smiley

• AM !
    AM ! Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 625
    #5   23. feb 2013 Sut røv B B
    Desværre udsolgt over det hele smiley

• #6   23. feb 2013 Men vand er bare også noget andet end vodka smiley det er en iphone

• #7   24. feb 2013 Put den i en skål ris, det fjerner fugt. Min Iphone var væskeskadet. Først lagde jeg den i en skål sprit og derefter ris og til sidst på radiatoren. Og den kom til at fungere som før

• #8   24. feb 2013 I en skål sprit !?! det er jo fugtigt

• #9   24. feb 2013 Men tak for hjælpen smiley

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #10   24. feb 2013 #Keep calm.

Det er et rigtig godt trick, brugte det selv da appelsin juicen bøvsede ud over min Macbook. Det er dog værd at nævne, at langt fra alle ovne varmer lige jævnt og præcist. Så før du smider din telefon ind på 50 grader, så smid et termometer i ovnen i en 10 minutters tid, så du er sikker på telefonen ikke får mere end 50 grader.
    Og helt optimalt, så fjerner man sit batteri fra telefonen inden.

Ris tricket er også rigtig godt, sprit tricket vil jeg være lidt påpasselig med, sprit kan opløse mange former for gummi/skum gummi, så ved personligt ikke hvor trygt jeg ville være ved at drunke min telefon i dette. En bedre løsning ville i så fald være, at skille telefonen af og rense printplader/stik efter med sprit/rense benzin, og en microfiber klud.

Kommentér på:
Vodka i telefon!

Annonce