{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
929 visninger | Oprettet:

How you doin '
How you doin '
Følger: 1 Emner: 27 Svar: 240

Ny bærbar.. {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder og kigger på sony's nye vaio t15 med følgende spec

Intel® CoreTM i5-3337U, 1.8GHz
Windows 8
320 GB Serial ATA (5400 rpm) + 24 GB Flash SSD
39,5cm LCD 1920x1080+webcam touch skærm
4 GB 1600 MHz DDR3L-SDRAM
Intel® HD Graphics 4000
pris - 6300 på sonys hjemmeside

Den skal bruges til at surfe på, skolearbejde, gerne se full hd film og surfe på, eventuelt spille lidt.. Er det noget den kan klare eller er der noget der skal opgraderes? Kan se man kan opgradere nogle af de ting de ting når man bestiller den smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny bærbar..
  • #2   27. feb 2013 Men Acer er til gengæld noget crap ang kvalitet på kabinetter..

hvad skal du spille hvis det endelig er?

• #5   27. feb 2013 Jeg har kigget på de andre og kan godt se jeg får mere for pengene, men jeg vil gerne smide lidt flere penge i og så få sony design, da jeg elsker det.. Lidt ligesom Apple fans smiley og kunne se jeg havde muligheden for at opgradere på deres side, og spurgte da jeg vidste ikke om det der spillede sammen smiley
    Er der forresten nogen der ved noget om hvis man vælger 6 gb ram at den skulle blive langsommere end 4 gb på grund det er 1x4 og 1x2 ram der sidder i?

• #6   27. feb 2013 Det bliver den ikke langsommere af smiley

• #7   27. feb 2013 Okay tak for svar smiley Jeg syntes bare at have læst et eller andet omkring med dual channel og det kørte betydelig hurtigere hvis man havde 2x4 istedet for 1x2 og 1x4 men fattede ingenting af det så satser på det ikke passer smiley

• #9   27. feb 2013 har 6 sony bærbare som alle laver lort på hver deres måde så tag endelig en asus eller acer i stedet

• #13   28. feb 2013 Ja jeg vil helst have fingrene i den der sony, nu ikke fordi jeg er fan af sony men elsker simpelthen designet på deres t13 dog syntes jeg den var for lille og nu er de så udkommet med en 15 tommer som jeg godt kunne bruge.. Om jeg så skal give et par tusind mere for at få samme hardware som de andre gør mig ingenting.. smiley

• #14   28. feb 2013 Desuden så er den der full hd skærm med gratis indtil d 4 marts ellers koster det 750 oven i smiley

Kommentér på:
Ny bærbar..

Annonce