419 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Fie B
Fie B
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 4

design, html koder design, html koder

er ved at lave nyt design til min hjemmeside.. og jeg håbet lidt der var nogle her inde der kunne hjælpe mig..

jeg leder efter en boks, til at skrive i, men man skal kunne rette teksten i boksen, der skal være scrool i den og den skal havde en klar baggrund..

skal bruge den som html kode.
vis der evt. sider nogle der ude bag skærmen som har lyst til at hjælp mig med at lave et fedt design som jeg kan bruge i webbyens system så må i da gerne lige skrive..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  design, html koder
  • #1   5. mar 2013 Det hvad du skal lede efter er en WYSIWYG editor, som fx TinyMCE.

http://www.tinymce.com/

• #2   9. mar 2013 Jeg vli nok kunne hjælpe dig, da jeg er web-intagrator.
    Hvilke slags hjemmeside er det du er ved at lave?

• Fie B
    Fie B Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 4
    #3   10. mar 2013 det ville være et godt bud Lolwut men kan desværre ikke bruge det.

min hjemmeside ligger pt. i forbindelse med webbyen, og jeg har ikke tænk mig at ændre den før jeg startet på min uddannelse som webdesignerner eller hvad det nu kaldes

har før haft den i CMS system men jeg har meget svært ved at bruge det..

du er da mere end velkommen til at hjælp vis det lyster dig, men hensyn på hvad min hjemmeside handler om er den delt op i to dele, den ene del handler om mit liv og min marsvin stald (avls dyr og præmie dyr) samt der vil ligge min blog og informationer om min bog.

den anden del skal handle om film og serier, der kommer blandt andet til at blive lagt serie informationer op, og mine filmanbefalinger.

Kommentér på:
design, html koder

Annonce