{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilket computer mærke
  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.546
    #1   8. mar 2013 Alle mærker.

• McGamer:D
    McGamer:D Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   8. mar 2013 Men hvilket mærke holder godt?

• #3   8. mar 2013 Apple gør...
    Men alle mærker holder godt, hvis man passer på dem smiley

mar 2013

#4   8. mar 2013 Okay smiley
    Hvad synes i der er bedst?

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#5   8. mar 2013 Lenovo og Asus

mar 2013

#6   8. mar 2013 Okay Tak smiley
    Kigger lige på deres hjemmeside så

• #7   8. mar 2013 Hvis man ikke kaster rundt med sine ting og behandler dem pænt, så holder alle mærkerne fint.
    Inden i så bruger de fleste de samme komponenter, så det er stort set bare designet og kvaliteten af kabinettet der er forskellen mellem dem.

• #8   8. mar 2013 Personligt holder jeg mig fra ALT der har med APPLE at gøre, det er simpelhen ikke tilstrækkeligt. Medmindre man er almindelig forbruger.

De eneste rigtig gode bærbare jeg har og har haft er Lenovo, (gamle IBM) Men det er også mest til professionelt brug.

• #9   8. mar 2013 Alle mærker er fine nok.

Dog med en undtagelse
    Hold dig langt væk fra HP
    De kan ikke klare at blive brugt, de bliver varme med det samme, det noget være lort HP

• #11   8. mar 2013 Undgå for alt i verden HP.

Og ikke køb apple, da det ikke er egnet til at spille på.

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#13   8. mar 2013 gas * Du mener ligesom den omgang vrøvl du fik fyret af? :PpPPppPPppp

• #14   8. mar 2013 Du kan roligt købe Dell (Latitude, XPS f.eks.)

• #17   9. mar 2013 Hvorfor siger i man skal holde sig fra HP? HP's gamle modeller var ikke fantastiske nej.. Mange varmeproblemer.. Jeg skulle selv konfirmeres i 2011, og var også på udkig efter en ny computer..
    Endte op med en HP computer, og blev meget positivt overrasket. Deres nye system, med bl.a. CoolSense gjorde det hele meget bedre. Dog trænger den til en lille udluftning mht. støv. Temperaturen ligger på omkring de 90 når den virkelig arbejder.. Det har dog ikke haft nogle konsekvenser overhovedet for mig endnu. Den har været oppe på 95, hvorefter den lukkede ned, en gang.. Og så længe jeg bruger den i sengen, så er det jo selvforskyldt.
    Jeg synes helt klart ikke du skal fravælge HP. Har aldrig fortrudt jeg har købt min smiley
    Ellers er der jo MSI hvis du skal bruge den til gaming.. De har fede designs, med backlight i deres keyboard.. Personligt kan jeg rigtig godt lide dem smiley
    Som de andre siger er der ikke nogle mærker som du skal holde dig fra.. Man kan ikke rigtig sige noget er dårligere end andet.. Tror blot det er en smagssag.. Apple er et udmærket produkt, alt efter hvad det skal bruges til smiley

• #18   9. mar 2013 Jeg ville ikke anbefale Apple, da det desværre virkeligt er blevet opreklameret.
    HP laver skam fine computere, de er dog bare i den dyre ende - har været rigtig glad for min elitebook i næsten 4år, og den har været tabt fra over en meters højde flere gange - opgraderede grundet manglende ydeevne.

Pt har jeg købt mig en vision computer, og er godt nok imponeret over den kvalitet de leverer til prisen.

• #19   9. mar 2013 Hold dig fra ALLE COMPUTERE.

Ønsk dig bøger i stedet..

• #20   9. mar 2013 Martin: Jeg synes ikke de larmer.. Deres computere med coolsense, har jo 3 funktioner: Laveste temperatur, laveste lydniveau og højeste ydeevne. Hvis han sidder på nettet, bruger funktionen laveste lydniveau, og undgår støv i computeren, i form af brug i sengen etc. så vil jeg garantere at du næsten ikke vil kunne høre den smiley Og nej, levetiden er ikke særlig lang på en computer så.. Jeg har dog en garanti som dækker til slutningen af 2015, så jeg klarer mig. Det er jo også bare et spørgsmål for mig, om at rense den, og lade være med at bruge den i sengen smiley

Ang Apple, så vil jeg heller ikke kalde det opreklameret.. De laver nogle fantastiske "studiecomputere". De har deres Retina skærme, og deres fantastiske design, samt styresystem. Alligevel vil jeg aldrig bruge mine penge på en Macbook, da den er dyre end en "anden" computer, hardwaremissægt.

• #21   9. mar 2013 HP er generelt noget lort, slut basta.
    Værd gang man ser en HP så er det som at side ved siden af en støvsuger fordi blæserne køre så meget da de er så varme. Alle jeg kender med HP har alle varmeproblemer samt den mine forældre købt for et par år siden, en rimelig dyr en med i7 6gb ram osv, den kan man ikke engang åbne et spil i så lukker den ned.

Generelt hold dig fra HP, kan godt være de har nogen computere men det meste er lort.

• #22   9. mar 2013 . . : Deres gamle serier, hørte jeg også tit om varmeproblemer.. Og hvis dine forældres computer virkelig er så ringe, så send den ind hvor den er købt, for så må de da gøre noget ved garantien. Det kan være fordi den ikke er blevet behandlet ordenligt, eller blæseren bare er gået i stykker.. Vi har alle forskellige meninger og holdninger. Jeg kan kun tale af min egen erfaring, og min egen erfaring siger at min næste computer sagtens kunne blive en HP.

• #23   9. mar 2013 Det forstår jeg ikke.. Det er i hvert fald ikke de erfaringer jeg har smiley

• #24   10. mar 2013 Martin - øh ja? Du betaler i hvert fald for designet, det er for sure. Så hvis du godt kan lide at betale overpris for et fesent design, så go ahead.

• #25   10. mar 2013 Allright, så du vil mene at man får ligeså meget pr krone ved at købe b&o som ved eks at købe et panasonic eller philips?

• #26   10. mar 2013 LoL, for de resterende penge man har tilbage i budgettet kan man jo bare købe et sorround anlæg eller en b&w soundbar og så har man et system der losser løgene ud på b&o. Som sagt så er det designet du betaler for, jeg synes at mange traditionelle fladskærme er rigtig kønne og mht materialet så er det sjældent jeg rører ved mit fjernsyn.

• #27   10. mar 2013 Øh. B&O er meget unikt.. Køber du et dyrt anlæg, får du selvfølgelig også lov at betale for designet..Køber du et B&O anlæg til 50.000,- tror jeg ikke på du kan finde noget i samme prisklasse som har en bedre lyd..
    Jeg har stadig et at B&O's gamle billedrørs fjernsyn..Selv der kan man høre at lyden har en god dybde, trods det er 15 år gammelt.

Kommentér på:
Hvilket computer mærke

Annonce