1.903 visninger
|
Oprettet:
Problemer med TDC-Play {{forumTopicSubject}}
Jeg har et bredbåndsabonnement hos TDC og har derved adgang til TDC-Play. Det virker også fint på computeren, men ikke på mobilen. Efter de lavede det om, skulle man jo også få adgang via app'en på ens mobil. Men når jeg logger ind og vil afspille en sang, siger den "Ingen adgang til TDC-Play. Der er i øjeblikket problemer med TDC-Play. Prøv venligst senere". Men tvivler på at det har været nede i mere end en uge ?!
Hvad kan der være galt ?
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 7 Emner: 11 Svar: 790
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 97 Svar: 1.230
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 7 Emner: 11 Svar: 790
feb 2007
Følgere: 1 Emner: 35 Svar: 880
Har lige hentet app til iPhone og det spiller fint fint
feb 2009
Følger: 1 Svar: 537
det er så også muligt at hente musik ned til din enhed og afspille det uden du er online.
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 97 Svar: 1.230
jan 2012
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 212
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 97 Svar: 1.230
Virker det også kun ved WIFI hos jer, eller virker det også med telefonens data ? Nu prøvede jeg endda også at tilslutte telefonen via WIFI, men lortet virker stadig ikke !
feb 2007
Følgere: 1 Emner: 35 Svar: 880
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 97 Svar: 1.230
feb 2007
Følgere: 1 Emner: 35 Svar: 880
Ydelsen TDC leverer er der jo ikke noget hokus pokus over.
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 97 Svar: 1.230
Det viser sig bare da jeg skulle oprette en bruger på TDC. Skriver et navn med tilladte tegn, hvorpå hele systemet fucker op. Selv efter 40min i telefonen, med 3 forskellige medarbejdere inklusiv en chef, måtte de give op. Det kræver så en uges tid, for at en tekniker manuelt skal gå ind i deres database og slette alt og oprette en ny login. Sikkert derfor jeg ikke automatisk er blevet overført til det nye TDC-play. Men det gad de ikke at høre på eller undersøge, da det var tæt på fyraften. Så lav dog forhelved en fejlmelding fuckhoveder !
Problemer med TDC-Play