{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.892 visninger | Oprettet:

Problemer med TDC-Play {{forumTopicSubject}}

Jeg har et bredbåndsabonnement hos TDC og har derved adgang til TDC-Play. Det virker også fint på computeren, men ikke på mobilen. Efter de lavede det om, skulle man jo også få adgang via app'en på ens mobil. Men når jeg logger ind og vil afspille en sang, siger den "Ingen adgang til TDC-Play. Der er i øjeblikket problemer med TDC-Play. Prøv venligst senere". Men tvivler på at det har været nede i mere end en uge ?!

Hvad kan der være galt ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med TDC-Play
  • #1   24. mar 2013 Har du mobilabb. hos dem også?

  • #2   24. mar 2013 Nej, kun bredbånd. Men så vidt jeg kan læse, har de lavet det om så man får adgang til mobilen også, bare med et bredbåndsabonnement ?

  • #3   24. mar 2013 Okay smiley Har det ikke mere, men førhen krævede det mobilabb.


  • #4   24. mar 2013 Fedt havde ikke hørt de havde lavet det om så man ikke behøvede TDC mobil abb.

    Har lige hentet app til iPhone og det spiller fint fint


  • Cantarel's Skygge
    Cantarel's Skygge Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Svar: 537
    #5   24. mar 2013 du skal hente en ny app så virker det.

    det er så også muligt at hente musik ned til din enhed og afspille det uden du er online.


  • #6   24. mar 2013 Jeg er ret sikker på at jeg har den nyeste app !

  • N.S. N
    N.S. N Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 212
    #7   24. mar 2013 Virker fint her... har en gammel app. GSII

  • #8   24. mar 2013 Nu snakkede jeg lige med TDC. De fortalte at det indtil videre kun virker på telefonen (hvis man har bredbånd hos dem), hvis man tilslutter ens telefon til ens trådløse netværk. Efter planen skulle det også virke uden WIFI om en uges tid.

    Virker det også kun ved WIFI hos jer, eller virker det også med telefonens data ? Nu prøvede jeg endda også at tilslutte telefonen via WIFI, men lortet virker stadig ikke !


  • #9   25. mar 2013 Har Telmore og det virker både med og uden wifi

  • #10   25. mar 2013 Tænkte det nok.. Fucking retards TDC er !

  • #11   25. mar 2013 Det kunne også være dit setup, udstyr eller dig der er retard?
    Ydelsen TDC leverer er der jo ikke noget hokus pokus over.


  • #12   25. mar 2013 Har en sgs2 med nyeste app, så det burde være fint. Setup'et er fint, hvilken 2 tdc-medarbejdere også har bekræftet, så det burde være fint. At de så ikke ved hvad der er galt og så lukker lort ud, som i så bekræfter, er jo retardo.

    Det viser sig bare da jeg skulle oprette en bruger på TDC. Skriver et navn med tilladte tegn, hvorpå hele systemet fucker op. Selv efter 40min i telefonen, med 3 forskellige medarbejdere inklusiv en chef, måtte de give op. Det kræver så en uges tid, for at en tekniker manuelt skal gå ind i deres database og slette alt og oprette en ny login. Sikkert derfor jeg ikke automatisk er blevet overført til det nye TDC-play. Men det gad de ikke at høre på eller undersøge, da det var tæt på fyraften. Så lav dog forhelved en fejlmelding fuckhoveder !


Kommentér på:
Problemer med TDC-Play

Annonce