{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.496 visninger | Oprettet:

Thomas
Thomas
Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536

3.5mm jack til USB? {{forumTopicSubject}}

Jeg har nogle problemer med mit lydkort og headset. Jeg står og skal bruge en adapter/omformer til mit headsets stik.

Altså noget i stil med dette her:

http://www.amazon.com/Logitech-3-5mm-Jack-Audio-Adapter/dp/B0058P0I2C/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1364628970&sr=8-1&keywords=3.5mm+audio+adapter+USB

Den billigste jeg kan finde ligger på 120kr.
Kender I til nogle steder hvor sådan en løsning kan gøres billigere evt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3.5mm jack til USB?
  • #1   30. mar 2013 Tja.. Jo billigere du køber det, jo værre er kvaliteten.. Også synes jeg heller 120,- er værd at klage over smiley

• #2   30. mar 2013 nu siger du FRA 3.5 TIL usb ?
    det kan du nok ikke få noget ud af.

men omvendt, som det stik du har fundet, det kan derimod godt lade sig gøre. da der så er et indbygget lydkort, der rfår strøm via USB.

Og det synes jeg bestemt 120kr. er en fin pris for!

• #3   30. mar 2013 Det er ikke en adapter du kan købe, da dit headset er analogt og USB er et digitalt signal. Det er et USB lydkort du kigger på. Jo billigere du går ned, jo værre er lyden, da det i princippet er lydkortet du betaler for.

Der er mange USB lydkort på markedet. Nogle af de mest professionelle lydkort du kan købe er USB eller FireWire.

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #4   30. mar 2013 Det ENESTE jeg skal bruge det til er til et forsøg sådan set.. Jeg har store problemer med statisk støj så snart min mic er tændt grundet være mit lydkort (hvilket er et kendt problem med dette kort). Jeg har læst mig frem til at man ville kunne undgå dette ved at sætte micen til et USB stik og ikke bare bruge de almindelige udgange ved 3.5mm.

• #5   30. mar 2013 hvad har det gjort du linker til da ? (: 70,- er vel billigt nok ?

Kommentér på:
3.5mm jack til USB?

Annonce